וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן העונה באנגליה? גרנט כבר בחר

מנג'ר ווסטהאם כבר יודע מי אמור לזכות בתואר הנכסף. זה לא בייל, ואן דר וארט, נאסרי, טבז, וידיץ' או אדם. וגם עונה למקארתי

ווסטהאם ואברהם גרנט יארחו היום (שבת, 17:00, פריצות בספורט2) את אסטון וילה למשחק של להיות או לחדול בקרב תחתית בין שתי קבוצות שנמצאות בסכנת ירידה. בכל אופן, אם תשאלו את המנג'ר הישראלי מיהו שחקן העונה שלו, הוא יענה כנראה: סקוט פארקר. אגב, בעברו נבחר פארקר לשחקן הצעיר של העונה.

פארקר בן ה-30 נמצא כעת ברשימה המקוצרת במירוץ לתואר האישי המרשים, ביחד עם גארת' בייל ורפאל ואן דר וארט מטוטנהאם, סמיר נאסרי מארסנל, קרלוס טבז ממנצ'סטר סיטי, נמניה וידיץ' ממנצ'סטר יונייטד וצ'ארלי אדם מבלקפול, אלא שבעיניו של גרנט הבחירה היא ברורה.

"מה שהוא עשה בעונה הזו", אמר גרנט, "זה בלתי ייאמן. מעולם לא ראיתי שחקן שעשה יותר ממה שהוא עשה עבור המועדון. כאשר בוחרים שחקן צריך שהוא יהיה גם אחד שמהווה דוגמה, כיצד להתנהג בזמנים קשים.

"חווינו זמנים לא קלים", הוסיף המנג'ר הישראלי, "במחצית הראשונה של העונה והוא היה שם עבורנו, הוא היה שם עבור השחקנים הצעירים של המועדון, הוא היה שם עבור האחרים. הוא הראה איכויות נפלאות, כבש שערים, הרס התקפות של היריבות והוא גם היה טוב במשחקה האחרון של נבחרת אנגליה. אני חושב שהוא שחקן העונה".

אגב, גרנט ענה לבני מקראתי, החלוץ הדרום אפריקאי ששוחרר מווסטהאם השבוע ושחרר את הנצרה נגד המנג'ר הישראלי. "היו לו קשיי התאקלמות", אמר גרנט. "אבל נתנו לו את כל האפשרויות לשחק ולהיות כשיר, אבל זה לא צלח. כששחקנים לא מצליחים הם מנסים למצוא דברים אחרים להתעסק בהם. הדבר שמפתיע מאוד מאוד לגבי בני, שהוא בחור נחמד, שהוא קיבל שכר גבוה מאוד בתמורה לכך שהוא לא הניב אף מוצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully