וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "אפשר לעשות את מה שמנצ'סטר יונייטד עשתה"

אתה בטוח? מאמן מנצ'סטר סיטי מכוון גבוה מאוד, והסביר: "הם התחילו את השושלת אחרי מספר שנים ללא תואר"

מנצ'סטר סיטי תעלה הערב (שבת, 19:15, שידור ישיר בספורט1) לכר הדשא בוומבלי הנהדר לקרב מול היריבה העירונית, מנצ'סטר יונייטד, במסגרת חצי גמר הגביע האנגלי. מעבר ליוקרה הגדולה הטמונה, כמו תמיד בכל דרבי, בסיטי יודעים שזו הזדמנות גדולה ודי נדירה עבור המועדון התכול לזכות בתואר. המנצחת בין שתי היריבות העירוניות תפגוש בגמר המפעל את המנצחת בין בולטון וסטוק סיטי, יריבות שלפחות על הנייר נראות קלות יותר, למרות שבגביע האנגלי תמיד יש הפתעות.

הפעם האחרונה שהסיטי עלתה לגמר הגביע הייתה ב-1981, והמאמן האיטלקי של הקבוצה מאיסטלנדס, רוברטו מאנצ'יני, מבין שהגיע הזמן להניף איזה אובייקט. "לאלכס פרגוסון לקח שבע שנים לזכות באליפות", אמר המאמן, "אבל כיום זה שונה מאוד ממה שהיה לפני 25 שנים. היום, אם מנג'ר לא זוכה באף תואר במשך שש-שבע שנים, זה קשה.

"אחרי 15 חודשים בתפקיד אני מאוד מאושר", העיד מאנצי'ני, "ואני יודע כמה זה קשה לבנות קבוצה שתזכה בתארים. זה לא קשור לכסף שמוציאים. כל מועדון גדול צריך להוציא כסף. אבל אין ספק שזה חשוב לזכות בתואר.

"יש לי הרבה כבוד למנצ'סטר יונייטד שזכתה בתארים רבים לאורך השנים", הוסיף מאמן הסיטי. "אבל צריך לזכור שכדי להתחיל את השושלת שלהם גם הם זכו בתואר אחד אחרי שנים רבות. כעת, אנחנו באותו מצב. אנחנו יכולים לעשות את מה שיונייטד עשתה. יש לנו את ההזדמנות הזאת, ובשל זה אנחנו צריכים להיות שמחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully