וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאגיד אמריקאי טוען כי רכש 67 אחוזים מרומא

בעל השליטה בחברה, איש העסקים תומאס די בנדטו, שילם 70.3 מיליון יורו: "המטרה היא להצליח כמו ברלוסקוני במילאן"

האם רומא נמכרה סופסוף לאמריקאים? לאחר שנים של ספוקלציות, שמועות וידיעות, הודיעה הלילה (בין שישי לשבת) חברה בבעלותו של איש עסקים אמריקאי, תומאס די בנדטו, כי רכשה 67 אחוזים מהשליטה בקבוצת הכדורגל של עיר הבירה האיטלקית.

"דברים טובים לא באים בקלות", אמר לאחר מכן די בנדטו במסיבת עיתונאים שערכה החברה בבוסטון. "מעולם לא חשבתי שאני צריך לוותר על הניסיון לרכוש את הקבוצה".

התאגיד החדש, שנשלט ברובו על ידי די בנדטו (60 אחוזים) כאשר 40 האחוזים הנותרים נמצאים בידיו של הבנק האיטלקי UNICREDIT, רכש, כאמור, קצת יותר משני שליש (67 אחוזים) מהשליטה במועדון הפאר תמורת סכום של 70.3 מיליון יורו (כ-101.58 מיליון דולר). תחת מגבלות החוק האיטלקי, התאגיד יצטרך להגיש הצעה גלויה לגבי רכישת 33 האחוזים הנותרים.

די בנדטו הוא חבר במיזם של ניו אינגלנד ספורטס, המחזיקה בבעלותה את קבוצת הבייסבול האמריקאית, בוסטון רד סוקס, וכן את ליברפול האנגלית. כעת רוצה איש העסקים האמריקאי-איטלקי להתחיל להביא שחקנים איטלקים נבחרים לג'לארוסי.

"אם מסתכלים על הכדורגל המקצועני, אפשר לראות מספר שחקנים שגדלו ברומא", הוסיף די בנדטו. "המטרה שלנו היא למשוך אותם לשחק עבור המועדון. היעד שלנו הוא להצליח ברומא כמו שמר ברלוסקוני מצליח במילאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully