וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: מאור מליקסון כבש ובישל פעמיים בניצחון ויסלה

הקשר הישראלי היה השחקן המצטיין אצל מוליכת הליגה הפולנית, שגברה 1:3 על בלחאטוב. 30 דקות לברדה בהפסד גנק

ויסלה קרקוב ממשיכה לדהור בליגה ולהתקרב לעבר תואר האליפות, כאשר היום (שישי) היא פתחה את המחזור ה-22 עם ניצחון מרשים 1:3 על בלחאטוב. הבשורה המעניינת יותר היא היכולת של מאור מליקסון, שכבש שער והוסיף שני בישולים, תוך שהוא מסדר לקבוצתו יתרון של תשע נקודות בצמרת.

עבור ויסלה, מדובר בניצחון חשוב אחרי התיקו 2:2 במחזור האחרון נגד קורונה קיאלצה. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, הקשר הישראלי של ויסלה כבש את שער היתרון בדקה ה-47 אחרי שכדור חופשי קצר הגיע אליו, ומליקסון כבש שער יפהיפה מ-18 מטר. שתי דקות לאחר מכן, בלחאטוב נותרה בעשרה שחקנים (לאחר עבירה על מליקסון), מה שאיפשר את המשך הלחץ של ויסלה.

מליקסון היה חתום על בישול השער השני כשהרים כדור קרן, אותו נגח מצוין צבטאן גנקוב בדקה ה-55. האורחים עוד צימקו עם שער של מאטה לאצ'יץ' הקרואטי חצי שעה לסיום, אבל צזארי וילק סגר את הסיפור בדקה ה-80 אחרי עוד בישול של הקשר הישראלי. מליקסון שיחק 90 דקות אבל הוחלף בתוספת הזמן.

* גנק, שסיימה את הליגה הסדירה במקום השני, ספגה את הפסדה השני בפלייאוף של הליגה הבלגית, כשהערב היא נוצחה 2:0 על ידי אנדרלכט, עבורה זהו ניצחון ראשון בשלב הזה. החלוץ הישראלי, אליניב ברדה, פתח על הספסל ונכנס כמחליף בדקה ה-60.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully