וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל נבחר ל-11 של העונה בסקוטלנד

הישראלי, שכבש השבוע שער בכורה בסלטיק, זכה לכבוד מארגון השחקנים. מאמנו: "נשב איתו בקיץ וננסה לשפר לו את התנאים"

בירם כיאל זוכה להרבה כבוד בסקוטלנד, ובשבוע שבו הוא זכה לכבוש את שער הבכורה שלו בסלטיק, הוא גם נבחר על ידי ארגון השחקנים הסקוטי לנבחרת העונה. לא פחות משבעה שחקנים מסלטיק ומריינג'רס נכללו ב-11 של ה-PFA (ארגון השחקנים המקומי).

מאז השער שכבש הקשר הישראלי, התקשורת בסקוטלנד עסוקה בעתידו של כיאל. כזכור, השבוע פרסמנו כי סלטיק מתכוונת לשדרג בתום העונה את החוזה של כיאל. לפני מספר ימים נערכה פגישה בין סוכנו של השחקן, דודו דהאן, לבין המנג'ר ניל לנון ונשיא המועדון בנוגע לעתידו של כיאל, זאת לאחר הפרסומים באנגליה שקשרו את שמו לקבוצות בכירות, כמו ליברפול ומנצ'סטר יונייטד.

לכיאל, שאישר את קיום הפגישה, הובהר כי סלטיק מעוניינת לשדרג את חוזהו בתום העונה ופגישה נוספת בין הצדדים צפויה להתקיים כנראה בחודש הבא. כיאל חתום לארבע שנים נוספות בקבוצה, שמתיימרת לזכות העונה באליפות. "אני מודע להצעות מסביב. אני מאוד מאושר בסלטיק ומקווה לעזור לה לעמוד במטרות שלה העונה ולזכות באליפות", אמר כיאל.

ב'איבנינג טיימס' צוטט היום (שישי) לנון וניסה להרגיע: "בירם שמח מאוד כאן. זה לא יפתיע אותי אם אנשים מסובבים לו את הראש קצת, אבל הייתה לנו שיחה איתו ועם סוכנו, והם מאוד שבעי רצון, כך שאנחנו נשב איתם בקיץ וננסה לשפר את התנאים שלו. זה בסדר לבקש שדרוג, אבל זה תלוי בתארים גם כן. בירם יכול לשדרג את העמדה שלו בקבוצה כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully