וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי כספי: "הבהרתי דברים עם ווסטפאל לגבי העתיד"

שחקנה הישראלי של סקרמנטו שב לארץ אחרי סיום העונה, והתייחס למשבר עם המאמן שלו: "יהיה קיץ שונה משהיה בעבר"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עמרי כספי שב לארץ אחרי העונה הקשה שעברה עליו ב-NBA. הפורוורד של סקרמנטו קינגס לא הצליח לשחזר את עונת הרוקי המצוינת בשנה שעברה, אבל שחקנה של מכבי תל אביב לשעבר אופטימי לגבי העונה הבאה, ומצפה לראות כיצד השביתה תשפיע על המשך הקריירה שלו.

"כיף לחזור לארץ, לא הייתי פה מספטמבר בשנה שעברה", אמר כספי בשדה התעופה. "אני שמח שאראה עכשיו את המשפחה והחברים. הייתה עונה טובה, היו רגעים יפים יותר ופחות טובים. הייתה לי שיחה טובה עם הג'נרל מנג'ר ועם המאמן לפני שהגעתי ואני חושב שהבהרנו דברים לגבי העתיד ואני מאמין שיהיה קיץ טוב".

כספי התייחס למצבו הפיזי, ואמר: "עכשיו יש לי מנוחה טוטאלית ואז נתחיל להתאמן לקראת משחקי הנבחרת. אני צריך לעבוד על עצמי ולהשתפר". כספי גם סיכם בקצרה את העונה שעברה עליו, ואמר: "היו רגעים קשים העונה, אבל זה לא משהו מיוחד בקבוצה שלנו. זה קרה לכולם וכולם עברו את זה. הפעם זה קרה לי, אבל אני מסתכל על העתיד. הקבוצה לא יודעת איפה היא תהיה בשנה הבאה. יש לי חוזה בסקרמנטו, צריך לחכות ובינתיים אנחנו מתכוננים לשביתה. יהיה קיץ שונה ממה שהיה בעבר, גם מבחינתי, אבל נחכה לראות מה יהיה".

על השביתה עצמה, הוסיף כספי: "התחושות קשות מבחינת השביתה. השחקנים מתארגנים לזה, והליגה מתארגנת לשביתה של שנה. אני מקווה שנחזור כמה שיותר מהר". הפורוורד גם התייחס לשביתה שהייתה אמורה להיות השבוע בליגה הישראלית, ואמר: "אני שמח שהגיעו להבנות, החוק הרוסי הוא טוב לישראלים שבליגה, ואני שמח שממשיכים איתו. זה משהו שעוזר לישראלים, וטוב שהם יתקדמו ויתפתחו. זה מעורר מעורבות של אוהדים וזה צריך להימשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully