וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אס"א ת"א העפילה לגמר הפלייאוף

הקבוצה של בוטנקו הדיחה את הפועל ראשל"צ אחרי 27:27 במשחק השלישי בסדרה. בגמר הם יפגשו את מכבי ראשון לציון

חובבי הכדוריד אולי קיוו לראות סדרת משחקי דרבי בין הפועל ומכבי ראשון לציון, אבל לאכזבתם הרבה ולשמחתם הרבה של אוהדי אס"א תל אביב, הכחולים-לבנים עשו צעד נוסף בדרך לחלום על האליפות והדיחו את הפועל ראשון לציון, אחרי שוויון 27:27 במשחק השלישי בסדרה. אחרי 22 שנים, הפועל ראשון לציון לא תהיה בגמר-יד, כאשר האדומים חוזרים הביתה עם הראש ברצפה, כשהיו זקוקים לניצחון בהפרש של ארבעה שערים ומעלה כדי לעלות לגמר, שם תפגוש אס"א את מכבי ראשון לציון.

אס"א, שזכתה באליפות האחרונה שלה אי שם בעונת 2001/2, סיימה ב-27:27 דרמטי במשחק הראשון בסדרה, אבל במשחק השני היא השיגה ניצחון מדהים 26:29 בבית, מה שהעביר את הלחץ לאדומים, שהגיעו למשחק באולם רוזנשטיין בראשון לציון עם כל הלחץ על הכתפיים. החבורה של אולג בוטנקו, ששיחקה ללא תום מטלון הפצוע, שמרו על משחק צמוד בפתיחה, אבל עידן מימון בצד השני ניסה לברוח כשעלה ל-7:9 ו-10:12, שזו הייתה גם תוצאת המחצית.

היתרון של האדומים מעיר היין נשמר ואף עלה לשלוש (12:15) אחרי פנדל מוצלח של מימון. מכאן ראשון החלה מעט לדעוך בהתקפה, בעוד אס"א עם מריו סאריץ' המצוין החזיר את המשחק לשוויון. ראשון לציון ההמומה לא סיפקה את הסחורה בהתקפה דווקא בדקות הקריטיות, אבל עלתה ליתרון שני שערים (24:26) שלוש דקות לסיום. סאריץ' כבש שער קריטי חצי דקה לסיום והשווה ל-27:27 בדרך לחגיגות הגדולות.

וובה זייקמן, המאמן המפסיד, אמר בסיום: "זו הרגשה עצובה כי רצינו מאוד לעלות לגמר ולזכות בתארים, אבל נכשלנו. זה עצוב בשביל האוהדים, שהגיעו כדי לעודד אותנו וקיוו לראות אותנו עולים. לא הצלחנו להפעיל לחץ כדי לעלות לארבע הפרש, ובמשחק כזה שאתה מגיע לדקה ה-55 ואתה מדשדש בין שני שערי הפרש לשער הפרש, אז זה מאוד קשה".

עידן מימון היה כאוב בסיום, ואמר: "הכישלון הוא כישלון חרוץ. כולנו נכשלנו בגדול. התווית של הלוזר תדבק לכל אחד, וקשה לעבור לסדר היום על מה שהיה. אס"א היא יריבה ראויה, היא התכוננה כמו שצריך. הגענו למשחק עם הגב אל הקיר וחשבנו שנצליח לעשות את זה. לא הצלחנו לברוח מעבר לשלושה שערים הפרש ועשינו את כל השטויות האפשריות. בנינו סגל לדאבל, אבל בסופו של דבר נשארנו בלי כלום".

מ.כ. חולון חוזרת לליגת העל

מ.כ. חולון ניצחה את הפועל קרית אונו/גני תקווה בתוצאה 25:26 במשחק הגומלין במבחנים לליגת העל באולם קציר, ויחד עם הניצחון 22:26 בצ'יינין, היא עלתה על חשבונה לליגת העל. בעונה שעברה הקבוצות החליפו ליגות, בכיוון הההפוך, בדיוק באותה הדרך. אונו הובילה 11:15 בהפסקה. פטריק נוואו, המקשר שנשמר אישית במחצית הראשונה, עבר לעמדת המרכז, מה שפתח את ההגנה של אונו, ואיפשר לירמי סידי, שחקן נוער בן 17 שלא מרבה לשחק בבוגרים, לכבוש ארבעה שערים חשובים. עוד בלטו במחצית השנייה, השוער הבינלאומי-לשעבר לוניה דורשנקו (עצר שני פנדלים) וניסים פלאח (8 שערים).

"יותר טוב מזה לא יכול להיות", סיכם דורון כזום, שפשט העונה את מדי השיפוט ועבר לאמן את חולון. "לנצח שני משחקים מול קבוצה כזאת זה אומר אפילו יותר מלעלות אוטומטית דרך הליגה הלאומית. זה מראה שאנחנו מוכנים לליגת העל. אולי פיגור 5 השערים במהלך המחצית הראשונה עשה לנו טוב, ומזל שהבקענו ראשונים במחצית השנייה. זה הכניס אותנו לרוח קרב עד סוף המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully