וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר הודח ברבע גמר טורניר מונטה קרלו

רוג'ר פדרר הפסיד ליורגן מלצר 6:4, 6:4 ברבע גמר המאסטרס במונטה קרלו, ולא יפגוש שם את נדאל, שגבר על ליוביצ'יץ'

אם נראה היה שעונת החימר תסמן תפנית חיובית לעונה של רוג'ר פדרר, היום (שישי) הוא הודח כבר בשלב רבע הגמר של טורניר המאסטרס במונטה קרלו (על סך פרסים של 2.75 מיליון יורו), כך שהאפשרות לקלאסיקו, כלומר מפגש בינו לבין רפאל נדאל במשחק הגמר ירדה מהפרק. פדרר הפסיד הפעם ליורגן מלצר האוסטרי 6:4, 6:4, ומבחינת התוצאה הסופית מדובר בטורניר החלש ביותר מבין השישה שבהם הוא השתתף העונה, מאחר ובכל האחרים הוא עלה לחצי הגמר לפחות.

הטניסאי האוסטרי המדורג 9 בעולם ומצטיין על משטח החימר הצליח להשיג את השבירה הראשונה שלו במשחק במצב של 2:2 תוך כדי חבטות מדוייקות ונפלאות מהבייסליין, שהוציאו את השוויצרי מהמשחק. מלצר עלה ליתרון 2:4 ושמר על חבטות ההגשה שלו בדרך לניצחון 4:6 במערכה הראשונה. במערכה השניה הוא היה קרוב לשבירה נוספת כבר במשחקון הראשון. פדרר הציל שתי נקודות שבירה, אבל מלצר השיג את השבירה המיוחלת במשחקון השלישי כדי לעלות ליתרון 1:3. גם במצב הזה, האוסטרי שמר על יציבות ומומנטום ולא נשבר בדרך לניצחון 4:6 גם במערכה השניה. בשנה שעברה פדרר גבר על מלצר בכל שלושת המפגשים שקיימו השניים ולא הפסיד לו אפילו מערכה. הפעם היה תורו של מלצר, שככל הנראה נהנה מהירידה ביכולת של השוויצרית שבאה לידי ביטוי גם במונטה קרלו.

מלצר יתמודד בחצי הגמר נגד דויד פרר הספרדי (6 בטורניר), שגבר ברבע הגמר על ויקטור טרויצקי הסרבי (16 בעולם) 3:6, 3:6. פרר הגיע לחצי הגמר גם בשנה שעברה, אז הפסיד לרפאל נדאל. הטניסאי הספרדי המדורג 1 בעולם טייל בקלילות לחצי הגמר אחרי שגבר על איבן ליוביצ'יץ' הקרואטי (40 בעולם) 1:6, 4:6. במידה ונדאל יזכה בטורניר זה יהיה התואר השביעי שלו במונטה קרלו. בינתיים הוא הבטיח את מקומו בחצי גמר, שם הוא יפגוש את אנדי מארי הבריטי (4 בעולם), שגבר די בקלות על פרדריקו גיל הפורטוגלי (82 בעולם) 2:6, 1:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully