וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון-מ.ס אשדוד: בונים על הבית ועל עכו

באשקלון מאמינים שינצחו בדרבי הדרומי (שבת, 17:00) אבל יקוו במקביל לניצחון עכואי על סכנין. פילקוביץ' יפתח כמגן שמאלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שתי הקבוצות כבר נפגשו שלוש פעמים העונה. אשדוד ניצחה במשחק הקודם בליגה וכל אחת מהקבוצות ניצחה משחק אחד במסגרת גביע הטוטו.

* בסיבוב הקודם ניצחה אשדוד את אשקלון 2:3.

* בפעם האחרונה והיחידה שאשדוד הגיעה למשחק באשקלון במסגרת ליגת העל היה זה בעונת 9897 ואשקלון ניצחה 0:1 משער של ניסו אביטן.

* אשקלון כבשה 7 שערים ב-3 משחקי הבית האחרונים כאשר בעשרת משחקי הבית שקדמו להם כבשה שני שערים בלבד וחמישה בסך הכל מתחילת העונה.

מפתחות והכנות

מ.ס אשדוד:

שבוע גורלי עומד בפני אנשי מ.ס.אשדוד. מחר (שבת) תתמודד הקבוצה בדרבי הדרום נגד הפועל אשקלון כאשר חרב הפלייאוף התחתון ניצבת על צווארה, וביום רביעי תפגוש את מכבי נתניה ברבע גמר גביע המדינה.

באשדוד מייחסים כמובן חשיבות רבה יותר למשחק הליגה, ובמקביל מקווים הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים יפסידו במשחקיהן, מה שיביא את האשדודים לחוף המבטחים בפלייאוף האמצעי. הפסד מחר יסבך את אשדוד בצורה קשה מאוד במאבקי התחתית לקראת הקיזוז, ואם לוקחים בחשבון את סגל השחקנים הצעיר וחסר הנסיון לצד שחקנים שלא רגילים למאבקי הישרדות, עשויה הקבוצה להסתבך קשות במאבקי הירידה.

לפחות על פי האימונים האחרונים נראה כי המנג'ר ג'ון גרגורי והמאמן איציק עובדיה לא מתכוונים לבצע שינויים בהרכב שפתח בשבוע שעבר. אופיר מרציאנו ימשיך לקבל קרדיט בין הקורות כאשר אורי מגבו יתופקד שוב בעמדת המגן השמאלי ורחמים צ'קול שהתאושש מפציעה במפשעה יפתח בקישור. עידן שריקי ודימיטאר מקרייב יפתחו יחד בחוד.

הפועל אשקלון:

בקבוצה הייתה אכזבה גדולה מאוד מההפסד בשבת האחרונה לבני סכנין והירידה למקום ה-15, שבוע אחד בלבד אחרי שעלו ל-14. באשקלון מסתכלים על המשחק מחר במשמעות כפולה, כאשר מעבר לרצון לנצח ולצבור נקודות, בקבוצה הדרומית משוכנעים שבני סכנין לא תנצח את הפועל עכו וניצחון יבטיח להם את המקום ה-14 ואת האירוח של סכנין בפלייאוף התחתון, משחק שעשוי להיות מכריע בקרב נגד הירידה ועל המבחנים. המאמן אלי מחפוד ניסה מספר הרכבים השבוע אך נראה כי אי הכשירות של אדיר טובול משנה לו קצת את התכניות והוא ייאלץ להעביר את סואד פילקוביץ' לעמדת המגן השמאלי. מעבר לכך, מחפוד מתכוון לפתוח בסך הכל עם הרכב התקפי כדי להחדיר ביטחון ברביד גזל שייקח מנהיגות במרכז המגרש ויניע את הקבוצה משם.

יעמדו למבחן

משה אוחיון - מ.ס אשדוד

אוחיון מציג עונה בהחלט טובה עד כה, במיוחד על רקע חוסר היציבות שמאפיין את אשדוד. כשאוחיון טוב, הוא מצליח לסחוב אחריו את שאר השחקנים והקבוצה נראית טוב יותר. במשחק חוץ לא קל, תהיה לאוחיון גם עבודה מנטלית לא קלה - להרים את אשדוד מהתקופה הלא טובה שלה כאשר ניצחון מחר ומעידות של היריבות הצמודות לה בטבלה יבטיחו לה את הפלייאוף האמצעי.

רביד גזל - הפועל אשקלון

פילקוביץ' עשה שינוי כשעבר בשבועות האחרונים לשחק בקישור האחורי אך מחר הבוסני ייאלץ לרדת לעמדת המגן השמאלי וגזל יצטרך לקחת פיקוד במשחק מאוד לחוץ וחשוב עובר הקבוצה. זה חשוב גם לו אישית לקראת העונה הבאה והרצון שלו להישאר שחקן ראוי בליגת העל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

הפועל אשקלון: סטיבן אהרליו: שי פטלק, דארקו לובריץ', יניב אלול, סואד פילקוביץ': רביד גזל, אמייה טגה, שניר גואטה, מחמוד עבאס: אריק גאו, איליה יברויאן.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, אפה אמברוז, ניסו קפילוטו, אורי מגבו, ניר ביטון, רחמים צ'קול, משה אוחיון, עמנואל סארקי, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully