וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטון וילה ניצחה את ווסטהאם 1:2

הפטישים הוליכו 1:0 משער של רובי קין, אבל האורחת השוותה והשלימה מהפך בתוספת הזמן. צ'לסי גברה על ווסט ברום 1:3

בצל הדרבי הגדול של מנצ'סטר בחצי גמר הגביע האנגלי, נערכו היום (שבת) חמישה משחקים במסגרת המחזור ה-33 בפרמיירליג. ווסטהאם, עם אברהם גרנט שעדיין ישב ביציע בגלל עונש הרחקה, הפסידה 2:1 לאסטון וילה בבית וכמובן נשארה מתחת לקו האדום.

צ'לסי שתסיים את העונה ללא תארים בפעם הראשונה מאז שאברהם גרנט אימן אותה, ניצחה 1:3 את ווסט ברומיץ' בחוץ והתבססה במקום השלישי המוליך לליגת האלופות מבלי לשחק במוקדמות. בתחתית בלקבורן הסתבכה עם הפסד 2:0 לאברטון, בעוד ברימינגהאם שיפרה עמדות בזכות ניצחון בתוצאה זהה על סנדרלנד.

ווסטהאם - אסטון וילה 2:1

ווסטהאם אמנם הוליכה וקיוותה לקטוע את הרצף הקצר בן שני ההפסדים, אבל ספגה בדקה ה-90 והיא ממשיכה להסתבך. אברהם גרנט אמר בתחילת השבוע שהוא מאמין שתשע נקודות בששת המחזורים שנותרו יספיקו בשביל להישאר, עכשיו הוא צריך להשיג את אותן תשע, אבל בחמישה משחקים.

המאמן הישראלי פתח היום עם רובי קין (והשאיר את דמבה בה על הספסל) והאירי החזיר לגרנט על האמון בו כבר בדקה השנייה, כשהוא קיבל כדור בתוך הרחבה אחרי שאסטון וילה לא הצליחה להרחיק כדור קרן, ומספק עמדת נבדל, בעט פנימה.

הפטישים החזיקו ביתרון במשך דקות לא מעטות, אבל בדקה ה-36 מארק נובל ביצע טעות חמורה כשאיבד כדור ברחבה ולוק יאנג ניצל את זה כדי להגביה לדארן בנט, שנגח היטב פנימה, 1:1. התוצאה נשארה בעינה עד הדקה ה-90, אז גבריאל אגבונלהור כבש בנגיחה ושלח את אוהדי קבוצתו לחגוג.

ווסט ברומיץ' - צ'לסי 3:1

הכל בצ'לסי מצביע על מיני מהפכה בקיץ, במסגרתה עשויים לעזוב המאמן קרלו אנצ'לוטי וגם כמה שחקנים בכירים. אחד מהם הוא דידייה דורגבה, אבל יעזוב או לא, החלוץ מחוף השנהב עדיין כאן והיום הוא הוכיח את זה. פיטר אודמווינגי כבש את השער ה-12 שלו העונה והעלה את המארחת ליתרון בדקה ה-17, אבל החלוץ מחוף השנהב השווה כעבור חמש דקות בלבד וסולומון קאלו השלים את המהפך בדקה ה-26 אחרי הדיפה לא טובה של סקוט קארסון לבעיטה של אותו דרוגבה. רגע לפני המחצית פרנק למפארד קבע 1:3 ולמעשה חתם את הסיפור. יוסי בניון נכנס במקום למפארד בדקה ה-77, בעוד פרננדו טורס המאכזב נכנס בדקה ה-82 במקום דרוגבה.

משחקים נוספים:

בלקפול - וויגאן 3:1
לבלקפול: די.ג'יי קמפבל (83). לוויגאן: הוגו רודאייגה (3), שארל נ'זוגביה (45+1), מוחמד דיאמה (66).

אברטון - בלקבורן 0:2
לאברטון: לאון אוסמן (54), לייטון ביינס (75, פנדל)

בירמינגהאם - סנדרלנד 0:2
לבירמינגהאם: סבסטיאן לארסון (41), קרייג גרנדר (66)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully