וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול סקולס: "אי אפשר לקרוא לסיטי יריבה גדולה"

לקראת הדרבי של מנצ'סטר בחצי גמר הגביע האנגלי בוומבלי (שבת, 19:15, ספורט1) משמיץ קשר היונייטד את היריבה

גם אם מדובר ביום הגדול של הכדורגל הספרדי, באיצטדיון וומבלי עושים את ההכנות האחרונות לקראת הדרבי המנצ'סטרי הגדול ביותר בכל הזמנים. היונייטד והסיטי יתמודדו בחצי גמר הגביע האנגלי (19:15, שידור ישיר בספורט1 וספורט1 HD) כאשר 90 אלף צופים יחזו במשחק. מדובר בשיא כל הזמנים, כשהשיא הקודם נקבע בשנת 1947 אז חזו 78 אלף צופים במשחק בין שתי היריבות שהתקיים במיין רואד. זה יהיה חצי הגמר הראשון מבין שניים, כאשר המשחק השני יתקיים ביום ראשון ויפגיש בין בולטון לסטוק סיטי.

מנצ'סטר יונייטד תעלה על כר הדשא בוומבלי ללא המנג'ר המושעה אלכס פרגוסון וגם ללא ווין רוני המורחק. ובכל זאת, היא מגיעה למשחק הזה אחרי שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, בעוד שהיריבה העירונית לחוצה במיוחד. אחרי הכל, התואר האחרון של הסיטי הושג רק ב-1976 בגביע הליגה, והזכייה האחרונה שלה בגביע האנגלי הייתה ב-1969. אם זה לא מספיק, היא הפסידה השבוע 3:0 לליברפול בליגה, הפסד שבו נפצע קרלוס טבז שיחמיץ את המשחק.

פול סקולס מהיונייטד החליט לנצל את ההתרגשות הגדולה והלחץ סביב הסיטי והעביר ביקורת על "שגעון הגדלות" של היריבה העירונית לקראת המשחק: "אני לא חושב שאפשר לקרוא לסיטי היריבה הגדולה שלנו כל עוד היא מדורגת רביעית או חמישית בליגה. היריבות האמיתיות שלנו הן צ'לסי וארסנל. הסיטי נחשבת ליריבה שלנו רק בגלל השיוך הגאוגרפי. ההבדל בין שתי הקבוצות הוא שלנו יש את האמונה שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. האם לסיטי יש את האמונה הזאת? אני לא בטוח".

מנצ'סטר סיטי תשחק כאמור ללא טבז וגם ללא ג'רום באוטנג הפצוע. המנג'ר רוברטו מאנצ'יני מתכוון להסתמך על מריו באלוטלי הבעייתי, שצפוי לפתוח בהרכב שלו. מאנצ'יני אמר לקראת המשחק: "אני חושב שהשחקנים שלי עומדים מאחוריי, זה יהיה טפשי מאוד אם לא. עבורי ועבור השחקנים מדובר בהזדמנות נהדרת לזכות בתואר ראשון. אני חושב שכל אחד מהשחקנים מבין שמדובר ברגע משמעותי מאוד עבור המועדון ואם נשחק טוב נוכל להיות בגמר. המטרות שלנו בתחילת העונה היו לזכות בתואר ולהגיע לליגת האלופות, אנחנו עדיין יכולים לעמוד בהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully