וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מאיורקה הובסה 3:0 במלאגה

דודו אוואט וחבריו ספגו הפסד כואב מול הקבוצה של מנואל פלגריני והסתבכו בתחתית. ולנסיה טיילה ל-0:3 באלמריה

קצת לפני שריקת הפתיחה של ה"אל קלאסיקו" יצא לדרך המחזור ה-32 בליגה הספרדית עם שלושה משחקים בעלי השפעה בעיקר על החלק התחתון של הטבלה. מאיורקה ודודו אוואט יצאו למשחק חוץ במלאגה במטרה לשמור על סיכוי לאירופה, אבל הובסו 3:0 ומצאו עצמם מסובכים בתחתית. חטאפה יצאה מהמשבר עם 0:1 חשוב על סביליה החמישית. ולנסיה השיגה ניצחון שלישי ברציפות, 0:3 בחוץ אלמריה.

מלאגה - מאיורקה 0:3

דודו אוואט וחבריו יכולים לשכוח מאירופה וצריכים להיות מאוד מודאגים מהסתבכות בתחתית בעקבות התבוסה בדרום ספרד. מלאגה עשתה את שלה בבית והתקדמה זמנית למקום ה-18, כשרק הפרש שערים מותיר אותה מתחת לקו האדום. סבסטיאן פרננדז האורוגוואי כבש ראשון בדקה ה-28, ואז ז'וליו באפטיסטה נכנס לעניינים. הברזילאי הבקיע בדקה ה-40 והשלים צמד עם נגיחה טובה בדקה ה-57 אחרי כדור חופשי של דודה.

אלמריה - ולנסיה 3:0

במחזור הקודם ולנסיה הביסה את ויאריאל 0:5 בקרב על המקום השלישי, שמוביל ישירות לשלב הבתים של ליגת האלופות. העטלפים הצליחו להמשיך במומנטום המצוין והשיגו היום ניצחון 0:3 בחוץ על אלמריה, ששיפר את מאזנם ל-63 נקודות, תשע יותר מוויאריאל הרביעית, שתארח ביום שני את ריאל סראגוסה. מנגד, מצבה

העטלפים עלו ליתרון בדקה ה-51 לאחר שרוברטו סולדאדו כבש בנגיחה לאחר הגבהה מוצלחת של ז'רמי מאתיו. ולנסיה כבשה את השני בדקה ה-67 משער של מאריוס סטאנקיביצ'יוס לאחר בישול של ריקארדו קוסטה עם נגיחה לאחר קרן וקבע 0:2. הקבוצה של אונאי אמרי כבשה את השלישי בדקה ה-81 מרגליו של ג'ורדי אלבה לאחר בישול של חואקין וזה כבר 0:3.

חטאפה - סביליה 0:1

אם למאיורקה יש סיבות לדאגה, חטאפה כבר מזמן חששה לחייה ורק הערב עשתה סוף לרצף הכישלונות. אחרי תשעה משחקים ללא ניצחון, חטאפה עשתה את העבודה דווקא מול סביליה החמישית, שהייתה רחוקה מרמתה הרגילה ונענשה לקראת הסיום. החלוץ הוונצואלני מיקו הכריע את המשחק בדקה ה-76 אחרי בישול של דני פארחו, וסידר לקבוצתו טווח ביטחון של ארבע נקודות מהקו האדום. סביליה עוד עלולה לסיים את המחזור במקום השמיני.

עדכון ראשון: 20:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully