וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו למקורביו: "אאמן את מנצ'סטר יונייטד ב-2012"

על פי "הסאן", המיוחד סיפר לחבריו כי יחליף את אלכס פרגוסון בתום העונה הבאה. רונאלדו: "רוצה לפגוש את יונייטד בגמר"

ארבעה קלאסיקו ב-18 יום? ניסיון להביא לריאל מדריד את ליגת האלופות? ז'וזה מוריניו מתעסק בדברים אחרים, החזרה לפרמיירליג למשל. על פי "הסאן", מוריניו אמר למקורביו כי הוא יהיה המאמן הבא של מנצ'סטר יונייטד והוא מאמין שזה יקרה כבר בקיץ 2012. ראוי לציין כי לפורטוגלי חוזה לשלוש שנים נוספות בברנבאו, אך הוא מעולם לא הסתיר את רצונו לחזור לאנגליה.

שאלת היורש של אלכס פרגוסון עלתה לאחרונה לא פעם לכותרות באנגליה, כששמו של דייויד מויס, מנג'ר אברטון, הוזכר כמועמד. אלא שהסקוטי, שיחגוג בתום השנה 70, לא עושה שום קולות של פרישה. לאחרונה אמר פרגוסון: "ז'וזה הוא חבר שלי, דיברנו פעמים רבות על עתידו ואני מבין שהוא רוצה לחזור לאנגליה. למרות זאת, קשה לומר מתי המשרה שלי תהיה פנויה. רק הבריאות שלי תקבע".

על פי הדיווח, ראשי מנצ'סטר יונייטד יעדיפו לראות את מוריניו בתפקיד על פני מויס. מוריניו עצמו נדרש במסיבת העיתונאים אחרי הניצחון על טוטנהאם להתייחס לאפשרות שיגיע דווקא ליריבה העירונית מנצ'סטר סיטי וענה: "בשבילי זה בלתי אפשרי".

בינתיים, יש כאלה במדריד שכן עסוקים בהמשך העונה. אחד מהם הוא כריסטיאנו רונאלדו שדיבר על רצונו לפגוש שוב את מנצ'סטר יונייטד, הפעם בגמר ליגת האלופות: "ברור שאני חותם עכשיו על לפגוש אותם בגמר. זה יעשה אותי מאוד שמח. יש לי שם הרבה חברים וזכרונות נפלאים. היו לי שם שש שנים נהדרות ואני אשמח אם ניפגש בגמר, למרות שהגמר הוא עתיד רחוק".

רונאלדו התייחס גם לקלאסיקו הקרוב ואמר: "אני לא אוהב להשתמש במילה 'נקמה', אבל מדובר במשחק גדול לשחקנים ולאוהדים. כרגע מדובר בשתי הקבוצות הטובות בעולם וזה מה שיגרום לכולם לשבת ולצפות במשחק. השתפרנו מאוד מאז ה-5:0 ואני מאמין שנוכל לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully