וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק העונה של ברדה

גנק והחלוץ הישראלי, שמוליכים את הליגה הבלגית, יוצאים למשחק חוץ מול השנייה אנדרלכט, שמגיעה לאחר שני הפסדים

הפעם החלטנו לחרוג ממנהגנו ובמקום משחק יום שישי בבונדסליגה אנחנו מתמקדים במשחק העונה בבלגיה בין אנדרלכט השנייה למוליכה גנק, קבוצתו של אליניב ברדה. אחרי הקיזוז שתי נקודות בלבד מפרידות בין השתיים כשברקע דולקות סטנדרד ליאז', קלאב ברוז' וגנט. גם אם אתם לא מבינים דבר בליגה הבלגית אין לכם מה לדאוג. פשוט קראו את ההמלצות החמות שלנו ורוצו לשלוח טופס מנצח באתר הווינר. שיהיה בהצלחה.

משחקים מספר 20-22: אנדרלכט - גנק

* סטטיסטיקה כללית:

המארחת פתחה את הפלייאוף עם שני הפסדים, כולל הפסיד ליגה ביתי ראשון מזה למעלה משנה. בסך הכל, אנדרלכט בכושר ירוד עם ניצחון ליגה אחד בששת המשחקים האחרונים. גנק מגיעה אחרי הפסד דרמטי בליאז', שהיה בסך הכל ההפסד השני שלה בליגה מחוץ למגרשה.

* ראש בראש:

השתיים נפגשו העונה פעמיים. במשחק הראשון ניצחה אנדרלכט בגנק 1:2 ובשני חילצה 1:1 בשניות הסיום של המשחק. המאזן בין הקבוצות נטוה לטובת אנדרלכט ולמעשה, גנק לא ניצחה את מאז ספטמבר 2006. לפני התיקו העונה במשחק שנערך לפני חודש וחצי לאנדרלכט היו שישה ניצחונות רצופים על יריבתה.

* כמות שערים:

בשלושת משחקי האחרונים של אנדרלכט נכבשו יחד 12 שערים ובכלל, הפעם האחרונה שבמשחק של הקבוצה נכבשו פחות משני שערים הייתה בתחילת פברואר. במשחקיה האחרונים של גנק נכבשה כמות קטנה יותר של שערים - רק תשעה בחמשת משחקי החוץ האחרונים של הקבוצה.

* ההימורים שלנו:

אנדרלכט - גנק X, היחס: 3.05
אנדרלכט - גנק (1+) 2, היחס: 1.55
אנדר/אובר שערים (2-3) X, היחס: 1.90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully