וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגוע נשאר בארץ

הרגוע מקווה לסדר לכם סוף שבוע נעים עם טור שכולו משחקי ההכרעה בליגה הלאומית ובליגת העל. כל הפרטים בפנים

אהלן חברים. בסוף השבוע נועלים את העונה הסדירה בליגת העל ובליגה הלאומית והטור שלי השבוע נשאר בארץ. במחזור הנעילה הדרמטי אני מהמר שהקבוצות שצריכות יותר את הנקודות יקחו אותן ומקווה שהטור הרגוע שלי יסדר לכולנו אחלה סיפתח לסוף שבוע נעים. שיהיה לנו בהצלחה.

משחק מספר 2: בית"ר שמשון תל אביב - מכבי הרצליה. האורחים של משה סיני הבטיחו את מקומם בפלייאוף העליון וכעת נותר להם לאגור עוד שלוש נקודות לפני הקיזוז והמשך מאבקי העלייה. בית"ר שמשון הבטיחה את מקומה בפלייאוף האמצעי והיא יכולה ללכת לים. אני הולך עם היתרון האיכותי של האורחים. ההימור: 2, היחס: 1.55

משחק מספר 37: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע. הצהובים של מוטי איוניר נראו כבר טוב יותר ב-2:2 עם מכבי פתח תקוה ומגמת השיפור צריכה להמשיך לפני הקרב על המקום השלישי בפלייאוף. באר שבע ממשיכה להידרדר ושם רק מחכים שהעונה תיגמר. זה יקרה רק בפלייאוף התחתון. ההימור: 1, היחס: 1.45.

משחק מספר 48: הפועל עכו - בני סכנין. קרב מסקרן בנצרת עילית. אחרי שני הפסדים, המארחת רוצה לשמור על סיכוי לפלייאוף עליון. סכנין בקרב הישרדות עם המאמן החדש שלומי דורה על הקווים. זה לא הימור קל, אבל אני הולך עם התחושה וזה אומר ניצחון לקבוצה הביתית. ההימור: 1, היחס: 2.00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully