וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על הפלייאוף העליון

מחזור אחרון בליגה הלאומית: הפועל הרצליה זקוקה לתיקו ביתי כדי להבטיח את המקום השישי. נס ציונה חייבת ניצחון כדי לבצע מהפך דרמטי. בואו להמר איך זה ייגמר

המחזור ה-30 בליגה הלאומית, האחרון לעונה הסדירה, יפתור שאלה אחת שנותרה פתוחה - מי תהיה הקבוצה השישית שתעפיל לפלייאוף העליון. הפועל הרצליה תארח נס ציונה והיא זקוקה לתיקו כדי לשמור על המקום השישי. ניצחון יעלה את האורחת של רפי כהן. לא מבינים בליגה הלאומית? הכנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת. לכם נותר רק לשלוח טופס מנצח באתר הווינר. שיהיה בהצלחה.

משחק מספר 3: הפועל הרצליה - סקציה נס ציונה

* סטטיסטיקה כללית:

הרצליה ניצחה רק פעם אחת בארבעת המחזורים האחרונים ומבין חמשת משחקי הבית האחרונים שלה היא נחלה שלושה הפסדים בתוצאה זהה של 3:1. נס ציונה נמצאת בתקופה מחרידה עם שישה משחקים ללא ניצחון בהם כבשה שער זכות אחד בלבד. ההגנה של נס ציונה אמנם ספגה רק 19 שערי חובה (רק מכבי הרצליה ספגה פחות), אבל כשההתקפה כובשת 26 שערים ב-29 משחקים קשה להתמודד בצמרת.

* ראש בראש:

המשחק הראשון בין הקבוצות העונה הסתיים ב-1:1. לפני כן נפגשו השתיים לאחרונה בעונת 2006/7 בליגה א' דרום - אז ניצחה נס ציונה פעמיים 0:1 בחוץ ו-0:3 בבית והמשחק השלישי הסתיים ב-0:0.

* ההימור שלנו:

הפועל הרצליה - נס ציונה 1, היחס: 1.90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully