וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה סיימה ב-1:1 מול ורדר ברמן

משחק ראשון בו הרויאל בלוז לא מנצחים תחת רנגניק. האקס, מגאת' מסתבך עם וולפסבורג בתחתית אחרי 2:2 עם סט. פאולי

כמה חם, כמה מעניין בליגה הגרמנית. מי שחשב שאין מאבק אליפות התבדה, כשבשבוע שעבר הצליחה לברקוזן לחזור מפיגור ל-1:2 מול סט. פאולי וחזרו למאבק האליפות, כשהפער מדורטמונד המוליכה ירד לחמש נקודות בלבד. שתי המוליכות ישחקו רק ביום ראשון, לברקוזן מול באיירן מינכן ודורטמונד מול פרייבורג, אך המחזור ה-30 נפתח כבר אמש (שישי) עם ניצחון דרמטי של מיינץ על מנשנגלדבאך (0:1).

בשבת, סיימה המבורג ב-0:0 מול האנובר, הופנהיים ניצחה 0:1 את פרנקפורט. וולפסבורג המשיכה לזייף כשסיימה ב-2:2 ביתי מול סט. פאולי, נירנברג ואלמוג כהן (88 דקות) ניצחו 0:2 את קייזרסלאוטרן בחוץ, שטוטגרט הצליחה לרשום ניצחון 1:3 מרשים בחוץ מול קלן. העולה הטרייה לחצי גמר ליגת האלופות, שאלקה, סיימה ב-1:1 מול ורדר ברמן בחוץ.

מיינץ - מנשנגלדבאך 0:1

הקבוצה המפתיעה של תומאס טוכל הייתה בנסיגה מסוימת, כשגם בשבוע שעבר היא הפסידה 2:0 להאנובר, וגם בשישי היא הייתה קרובה לאבד נקודות נוספות. למרות זאת, מיינץ השיגה ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים (שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו) וכעת היא יכולה שוב לקוות להיאבק על מקום בליגה האירופית. מנשנגלדבאך האחרונה, שהביסה 1:5 את קלן ב"ריינישה דרבי" ביום ראשון האחרון, שיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-53 אחרי שמייק האנקה ספג כרטיס צהוב שני. שלוש דקות לסיום, מיינץ, שהחזיקה ב-61 אחוז מהזמן בכדור, מצאה את הניצחון כאשר אנדרה שרלה קיבל מיוג'ין פולנסקי, ניצל את העובדה שהוא לא כוסה, ושלח בעיטה אדירה לפינה הימנית מ-19 מטר.

וולפסבורג - סט. פאולי 2:2

שתי נקודות בשלושה משחקים היה המאזן של פליקס מגאת' מאז חזר לוולפסבורג לפני שלושה שבועות, כולל הפסד לאקסית שאלקה, 1:0 במחזור הקודם. גם היום הוא לא הצליח להשיג ניצחון ראשון בקבוצה החדשה-ישנה לאחר שוולפסבורג סיימה בתיקו 2:2 בבית מול סט. פאולי. הזאבים נותרו מתחת לקו האדום עם 29 נקודות בלבד. האם מגאת בדרך לבונדסליגה 2?

הזאבים עלו ליתרון בדקה ה-39 לאחר שכדור ארוך של השוער דייגו בנאליו הגיע למאריו מנדזוקיץ', שנותר לבד מול תומאס קסלר ובעט פנימה. הקבוצה של הולגר סטניסלבסקי, שהודיע השבוע שיעזוב בתום העונה, הצליחה לאזן בדקה ה-60 משער של דניז נאקי ולהשלים את המהפך בדקה ה-77, כשהפעם הכובש היה מתיאס להמאן, שקבע 1:2. אך יאן פולאק הצליח לאזן בדקה ה-88 וקבע 2:2 חשוב מאוד לקבוצה המקומית.

ורדר ברמן - שאלקה 1:1

כנראה ששחקני ה"רויאל בלוז" לא הספיקו להתאושש בזמן מחגיגות העלייה לחצי גמר ליגת האלופות. שאלקה סיימה משחק ראשון תחת רלף רנגניק ללא ניצחון לאחר ארבעה ניצחונות רצופים. שאלקה סיימה ב-1:1 מול ורדר ברמן ושיפרה את מאזנה ל-40 נקודות והתרחקה מהמאבק על הכרטיס לליגה האירופית. מנגד, ורדר ברמן שיפרה את מאזנה ל-34.

ורדר ברמן עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-59 לאחר שקלאודיו פיזארו הוכשל ברחבה על ידי בנדיקט הובדס. סנדרו ואגנר הלוהט בעט את הכדור מהנקודה הלבנה, מנואל נוייר הציל, אך החלוץ השתלט על הכדור החוזר ודחק פנימה 0:1 לברמן. הרויאל בלוז הצליחו לאזן בדקה ה-63 כשחוסה מנואל חוראדו הכניס מסירת עומק לאטסוטו אוצ'ידה, שהגביה לרחבה, שם המתין אדו שנגח פנימה את ה-1:1. החלוץ הברזילאי המוכשר נראה מצוין מאז הגעתו של רנגניק.

משחקים נוספים:

קלן - שטוטגרט 3:1
כבש לקלן: מיליבויה נובאקוביץ' (69), כבשו לשטוטגרט: כריסטיאן טראש (51), מרטין הארניק (53), זדראבקו קוזמנוביץ' (63, פנדל).

קייזרסלאוטרן - נירנברג 2:0
כבשו לנירנברג: כריסטיאן אייגלר (35), רוברט מאק (90).

המבורג - האנובר 0:0

הופנהיים - פרנקפורט 0:1
כבש להופנהיים: רוברטו פירימינו (78).

עדכון אחרון: 18:22

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully