וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל ורוג'ר פדרר ברבע גמר טורניר מונטה קרלו

הספרדי ניצח 2:6, 4:6 את רישאר גאסקה ויפגוש את איבן ליוביצ'יץ', שהפתיע את ברדיך. פדרר גבר על סיליץ' 4:6, 3:6

רפאל נדאל רוצה להמשיך במסורת ארוכת השנים שלו בטורניר מונטה קרלו, בו זכה בשש השנים האחרונות. כרגע, נראה שהוא בדרך הנכונה. השור ממאיורקה עלה היום (חמישי) לרבע הגמר לאחר ניצחון 2:6, 4:6 על רישאר גאסקה הצרפתי המצוין, שנראה אובד עצות מול היכולת האדירה של הספרדי. עבור נדאל, ששוב היה פשוט נפלא וניצח תוך 90 דקות, זה היה המשחק השביעי ברציפות במונטה קרלו בו לא מפסיד מערכה. נדאל, שיפגוש בשלב הבא את איבן ליוביצ'יץ', שבר את ההגשה של גאסקה ארבע פעמים.

ספרדי נוסף שנמצא בכושר מצוין ונראה טוב במיוחד על החימר הוא דויד פרר, שניצח בקלות 1:6, 3:6 את מילוש ראוניץ', הקנדי הצעיר והמבטיח. כאמור, נדאל יפגוש ברבע הגמר את איבן ליוביצ'יץ'. הקרואטי הפתיע היום עם ניצחון 4:6, 2:6 על תומאס ברדיך הצ'כי. גם ויקטור טרויצקי הסרבי עלה לרבע הגמר, למרות שהיה בפיגור 6:3, 1:2 מול טומי רוברדו הספרדי, אך האחרון פרש.

מי שהצטרף לשלב רבע הגמר כשעתיים אחרי נדאל היה רוג'ר פדרר (3 בעולם) שלא נתקל בקשיים מיוחדים מול מרין סיליץ' הקרואטי (22 בעולם) וגבר עליו 4:6, 3:6. פדרר יתמודד ברבע הגמר נגד יורגן מלצר האוסטרי (7 בטורניר), שניצח 1:6, 4:6 את ניקולס אלמגרו הספרדי (9 בטורניר). מדורג בכיר נוסף שהודח היום היה גאל מונפיס הצרפתי (8 בטורניר) שהפסיד לפרדריקו גיל הפורטוגלי 7:6, 6:2. גיל (82 בעולם) יתמודד ברבע הגמר נגד אנדי מארי, שניצח 3:6, 3:6 את ז'יל סימון.

הצרפתי נפצע במהלך ההתמודדות שלו מול מארי, אך המשיך לשחק עד הסוף. אגב, הקהל במונטה קרלו קרא קריאות בוז לבריטי, שהמשיך לשחק חזק למרות שהיריב שלו נפצע. למעשה בכל חבטת דרופ שוט, הקהל עשה את המוות למארי. הבריטי יפגוש ברבע הגמר את פרדריקו גיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully