וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "באלוטלי יכול להיות הגיבור בשבת"

מאמן סיטי מכין את מחליפו של טבז לדרבי בגביע. פרדיננד משבח את פרגי: "אף אחד לא יושב בפנים חמוצות על הספסל"

מתברר שבמנצ'סטר סיטי עדיין לא התייאשו ממריו באלוטלי. רגע לפני שהסיטיזנס ינסו להציל את העונה נגד מנצ'סטר יונייטד בחצי גמר הגביע האנגלי, רוברטו מאנצ'יני פונה ללב של הכוכב האיטלקי שלו ומקווה לקבל ממנו יותר ממה שהוא קיבל עד היום. על רק חסרונו הצפוי של קרלוס טבז הפצוע, מרבית הלחץ עובר לבאלוטלי.

"הוא יכול להיות גיבור", אמר מאנצ'יני ל'סאן'. "בשבת, אם הוא ישחק, יש לו הזדמנות לעשות עבודה טובה. אם הוא יבקיע שער, זה יכול להביא לנו את המקום בגמר, הוא יכול לשנות את השנה שלו. יש לו מנטליות של משחק גדול לעשות את זה".

מאנצ'יני גם מזכיר ש"במשחק הקודם נגד סנדרלנד, הוא שיחק טוב מאוד, אבל נגד ליברפול לאחר מכן הפסדנו 3:0 וזה היה רגע קשה עבור כל השחקנים. בששת משחקי הליגה הבאים ובמשחק חצי הגמר והגמר, אני מקווה שבאלוטלי יכבוש שערים".

בצד השני של מנצ'סטר, ריו פרדיננד משבח את אלכס פרגוסון על ניהול הסגל של הקבוצה. "אתה לא רואה אף אחד עוזב את הספסל ותופס את הראש או מישהו ממורמר מישיבה על הספסל בפנים חמוצות. זה לא קורה מכיוון שכולם מרוצים לשחק במועדון וכולם רוצים להיות פה. ברגע שאתה רואה את העימותים האלה, המנג'ר מייצר דירוג, כמו שצריך. זה משאיר את האנשים במתח. שחקנים רוצים לשחק כאן, הם לא רוצים להיות חלק מסגל אחר, וכך זה עובד ביונייטד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully