וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלטון משכה את הערעור נגד ההתאחדות

בהמשך למאבק המשפטי בין שני הגופים, בית המשפט המחוזי מחק את ערעורה של החברה, שתידרש לשלם הוצאות משפט

עוד פרק במאבק המשפטי בין ההתאחדות לכדורגל לצ'רלטון הסתיים, כאשר בדיון שנערך היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב, נמחק ערעורה של חברת צ'רלטון סביב החלטת השופט חגי ברנר מחודש פברואר. באותה החלטה, השופט דחה את בקשת צ'רלטון לבטל את צו העיקול שניתן על נכסיה לבקשתה של ההתאחדות לכדורגל. מדובר כאמור בהמשך המאבק של ההתאחדות לקבל לידיה למעלה מ-40 מיליון שקל.

כבר בפתח הדיון ולאור המלצתו של בית המשפט, בחר עורך הדין של צ'רלטון למשוך את הערעור. בצעד חריג, קיבלה השופטת את בקשתו של עורך הדין שמייצג את ההתאחדות, והשיתה על צ'רלטון הוצאות בגובה של 12 אלף שקל. כעת בהתאחדות מצפים כי צ'רלטון תמלא את פסק הבוררות בין הצדדים, שזכה לאישורו של בית המשפט המחוזי.

כזכור, בפסק הדין נקבע על ידי השופט ברנר: "אין ספק שצ'רלטון עושה כל מאמץ על מנת להתחמק מתשלום חובה כלפי ההתאחדות, למרות שחוב זה איננו יכול להיות עוד שנוי במחלוקת (בכפוף לערעור על ההחלטה לאשר את פסק הבוררות), והכל תוך הערמת מכשולים דיוניים על ביצועו של פסק הבוררות. ניתן היה לצפות מצ'רלטון שתפעל על פי פסק הבוררות, ככתבו, כלשונו, וכרוחו, כל זמן שביצועו לא עוכב על ידי בית משפט מוסמך, אלא שצ'רלטון בחרה לנהוג בדרך אחרת, ושיקוליה עמה... הרושם שנוצר מחמת התנהגות כזו, שלא נועדה אלא לדחות את הקץ, הוא בהחלט רושם שלילי, לשון המעטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully