וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "חבל שהפתרונות לא ספורטיביים"

מאמן הפועל חיפה כועס על השעות השונות של משחקי המחזור האחרון בליגה, ואמר: "המחזור היה צריך להיות משוחק במקביל"

קובי אליהו

צילום: אדריאן הרבשטיין
עריכה: גדי ויינסטוק

אחרי התלונות בפני ההתאחדות לכדורגל על ידי בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, על שיבוץ המשחק האחרון של הליגה הסדירה בשעה שונה מזו של יריבות האדומים בקרב על מקום בפלייאוף העליון, הקבוצה ערכה היום (חמישי) אימון נוסף למשחק הקרוב נגד הפועל פתח תקוה. בחיפה מבינים את חשיבות המשחק ומקווים לנצח אותו בכדי להלחיץ את יריבותיה בשבת.

שירזי: "כץ צודק במאה אחוז"

הבוקר אמר המאמן ניצן שירזי לקראת המשחק: "אנחנו מבינים שאם אנחנו רוצים להצליח להגיע לפלייאוף העליון, אנחנו חייבים לנצח. אם ננצח, יהיה לנו את הלוקסוס לעשות חישובים ולחכות ליום ראשון, 24 שעות לאחר מכן, כדי לראות אם תוצאות מסוימות יתאימו לנו. אנחנו חייבים לנצח ואז נהיה תלויים בחסדי אחרים. דווקא במקרה הזה החסדים של האחרים צריכים להיות מובנים כי מכבי חיפה משחקת קודם כל עבורה והיא צריכה את הניצחון על מכבי נתניה, לא מחישובי הפועל חיפה. לגבי בני יהודה, בלי קשר למוצאי, היא מסמלת את היושר והספורטיביות בכדורגל שלנו".

לגבי שיבוץ שעות שונות למשחקים, אמר המאמן: "אני לא עוסק בסנקציות כאלה ואחרות למשחק, אם נעשה. יואב כץ אמר את הדברים בצדק מוחלט, לטעמי לפחות. המחזור האחרון צריך להיות משוחק במקביל. אלה דברים שידועים מראש, ואפשר לקחת לדוגמה את הכדורסל כשמכבי תל אביב שלחה שנה מראש מכתב שהפיינל פור מתקיים ביום הזיכרון. זה אומר שהתרחישים האלה ידועים מראש, ובכל עונה יכול להיווצר מצב כזה. חבל לי שאנחנו מגיעים בכל שנה לתאריכים האלה ומחפשים פתרונות שלצערי הם לא לגמרי ספורטיבייים".

על היריבה בשבת, הפועל פתח תקוה, אמר שירזי: "אני לא חושב שהדברים שמתרחשים בקבוצה צריכים להשפיע עליה ברמה המיידית. בסיבוב השני, למעט שתי הראשונות, פתח תקוה הציגה את הכדורגל הטוב ביותר בליגת העל. זו קבוצה טובה, יש לה שחקנים מוכשרים וצעירים וגם לנו יש קבוצה עם המון שחקנים מוכשרים. אני מקווה שהרצון שלנו בשבת להיות חלק מהקבוצה המובילה של הליגה יוכל לעשות עבורנו את העבודה ולנצח את המשחק הזה". בלי קשר, לדרבי בגביע המדינה נמכרו למעלה מ-3,500 כרטיסים.

תגובת ההתאחדות לטענות

מוקדם יותר השבוע מסרו בהתאחדות לכדורגל את תגובתם על שיבוץ המשחקים: "לקראת משחקי המחזור ה-30, ההתאחדות לכדורגל נדרשה לקבל את ההחלטה הכי הגיונית במסגרת התנאים הקיימים. העברת המשחק בין בני יהודה למכבי פתח תקוה ליום ראשון וקיומו במקביל למשחק של מכבי חיפה מול מכבי נתניה התבררה כהחלטה ההגיונית ביותר. שכן על מנת לקיים את כל המשחקים באותה שעה, היה צריך להעביר את הביתיות של מכבי תל אביב או בני יהודה מאחר ששתיהן מארחות במחזור זה בבלומפילד (את הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה, בהתאמה). בעולם מושלם, כל המשחקים הרלוונטים היו מתקיימים בשעה אחידה, אבל – בשל העובדות, החלטה זו טובה לאין שיעור מהוצאת קבוצה ממגרשה הביתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully