וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "המצב בכדורגל הישראלי דומה למדינות הערביות"

יוצא בהתקפה נגד ההתאחדות בשל השעות השונות: "זה גורם לאנשים לעשות הפיכה". ההתאחדות: "זו ההחלטה הטובה ביותר"

בהפועל חיפה מסרבים להירגע לנוכח שיבוץ המשחקים במחזור הקרוב. כידוע, האדומים מהכרמל העבירו אתמול תלונה להתאחדות על חוסר ספורטיביות במחזור האחרון של הליגה שנובע מכך שהמשחקים של יריבותיהם על המקום בפלייאוף העליון יתקיימו ביום ראשון (בני יהודה – מכבי פתח תקוה ומכבי נתניה – מכבי חיפה), מה שלטענת ראשי המועדון יפגע בהגינות הקרב על הכרטיס לפלייאוף העליון.

כזכור, בחיפה טוענים כי לא יכול להיות מצב שבו קבוצות שמתמודדות איתן על אותו מקום יגיעו למשחקים שלהם כשהן כבר יודעות את התוצאה הנחוצה להן ולכן קראו להתאחדות לאפשר לכל הקבוצות המתמודדות על כרטיס העלייה לפלייאוף העליון לשחק באותה שעה. בהתאחדות הגיבו אתמול לטענות של חיפה, דחו אותן ואמרו: "לקראת משחקי המחזור ה 30, ההתאחדות לכדורגל נדרשה לקבל את ההחלטה הכי הגיונית במסגרת התנאים הקיימים. העברת המשחק בין בני-יהודה למכבי פתח תקוה ליום ראשון וקיומו במקביל למשחק של מכבי חיפה מול מכבי נתניה התבררה כהחלטה ההגיונית ביותר. שכן על מנת לקיים את כל המשחקים באותה שעה, היה צריך להעביר את הביתיות של מכבי תל אביב או בני-יהודה מאחר ששתיהן מארחות במחזור זה בבלומפילד (את הפועל באר-שבע ומכבי פתח תקוה, בהתאמה). בעולם מושלם, כל המשחקים הרלוונטים היו מתקיימים בשעה אחידה, אבל – בשל העובדות, החלטה זו טובה לאין שיעור מהוצאת קבוצה ממגרשה הביתי".

בחיפה לא אהבו לשמוע את הדברים והיום בעלי הקבוצה יואב כץ השיב מלחמה. "חוסר ההגינות הזה צורם במיוחד כשמדובר בספורט שאמור להיות הדבר הטהור ביותר", אמר כץ בשיחה מארצות הברית, "אנשים לא מבינים למה בהרבה מהמדינות הערביות נעשתה הפיכה בזמן האחרון, אבל זה מפני שלאנשים נמאס מחוסר צדק וחוסר הגינות והכי נמאס להם משחיתות. וזה דומה למצב שנהיה בארץ בכלל ובכדורגל בפרט".

"אם זו הייתה אחת מהקבוצות הגדולות, הדברים לא היו נראים כך והשעה הייתה משתנה מהר מאוד. אבל בגלל שזו הפועל חיפה אז בהתאחדות מרשים לעצמם לעשות זאת. אני מקווה מאוד שהם יתעשתו ויבינו את הטעות שלהם וישנו את ההחלטה. לאנשים בארץ נמאס ממעשי חוסר צדק ולא סתם הם בוחרים לעזוב את המדינה ולגור בארץ אחרת, כי זה מתחיל מאותם הדברים הקטנים האלה, בדיוק כמו במקרה שלנו".

כץ סיכם: "חשוב לי לציין שאין לי טענות למכבי פתח תקוה, אלא לשיטה עצמה. זו שיטה שגורמת גם לאנשים ישרים והוגנים, להיות לא הוגנים. חייבים לשנות אותה".

מעבר לסוגיית התאריכים ושעות המשחקים, במועדון מתכוננים למשחק נגד הפועל פתח תקוה ביום שבת ומקווים שקהל רב יגיע לדחוף את הקבוצה. לשם כך החליטה ההנהלה להוזיל את מחירי הכרטיסים כשכרטיס לשרעים 2-4 יעלה 60 שקל למבוגר ואילו ליציעים 1-5 כרטיס יעלה 50 שקלים למבוגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully