וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול: "עכשיו אנחנו חולמים על הגמר"

אחרי שכבש ובישל בניצחון על אינטר, ראול שומר על רעב נגד מנצ'סטר יונייטד. מוריניו: "זה נורמלי עבורנו להיות בחצי הגמר"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינשטוק

תמונת חצי גמר ליגת האלופות הושלמה הערב (רביעי) כשריאל מדריד ושאלקה השלימו ערב שלמעשה הוכרע מראש. הבלאנקוס השלימו ניצחון כפול עם 0:1 על טוטנהאם אחרי ה-0:4 בברנבאו במשחק הראשון, בדרך למפגש הכל כך מצופה עם ברצלונה בחצי הגמר. ראול היה הגיבור של שאלקה במשחק השני עם שער ובישול ב-1:2 על אלופת אירופה היוצאת אינטר, שהעלה את הגרמנים לראשונה בתולדותיהם לארבע האחרונות במפעל אחרי 3:7 בסיכום שני המפגשים.

אלונסו: "עכשיו תביאו את בארסה"

מנג'ר ריאל מדריד, ז'וז'ה מוריניו, נדרש בסיום למפגש הצפוי מול ברצלונה בחצי הגמר: "ברצלונה היא קבוצה פנטסטית וחייבים לפרגן להם כשהם משחקים טוב". כדרכו של מוריניו, גם הפעם השופטים לא נותרו נקיים בעיניו: "המפתח עבורנו יהיה לסיים את המשחק ב-11 שחקנים". מוריניו התייחס גם להופעה הערב של קבוצתו, ואמר: "אנחנו קבוצה צעירה בלי הרבה ניסיון ואנחנו עדיין עובדים על הדברים, אבל אני חושב שיש הרבה התקדמות, וזה נורמלי עבורנו להיות בחצי הגמר. זו ההיסטוריה של ריאל מדריד".

גם צ'אבי אלונסו כבר נדרש לקלאסיקו בחצי הגמר עם השריקה לסיום ואמר"זה יהיה חצי גמר מאוד אינטנסיבי. כל קבוצה מכירה את השניה טוב מאוד, וכולם דיברו על המפגש האפשרי הזה. עכשיו זו עובדה. תביאו את זה".

שוערה של ריאל, איקר קסיאס אמר לקראת היריבה השנואה: "עכשיו יש לנו שני משחקים נגדם, אבל זה שונה לגמרי בליגת האלופות מאשר בליגה הספרדית". קאסיאס אף התייחס לתבוסה של הקבוצה (5:0) בפעם הקודמת שהשתיים נפגשו: "כקפטן הקבוצה, אני יכול להגיד בוודאות שהמשחק ההוא לא יהיה בראש של השחקנים. אנחנו נגיע למשחקים נגדם במטרה לנצח. גם הליגה עדיין לא גמורה". על המשחק הערב אמר השוער: "הגענו למקום שהאוהדים שלנו רצו שנגיע, ואין ספק שהגיע לנו להיות שם".

אלבארו ארבלואה היה מאושר מהעפלתה של ריאל לחצי הגמר: "אמרנו שזה משחק חשוב ושאף אחד לא יישב על הספסל. טוטנהאם היא קבוצה נהדרת, והיא נתנה יופי של מאבק". על המפגש עם ברצלונה בשלב הבא, אמר השחקן: "זה יהיה נחמד עבור כל חובב כדורגל. שיחקנו נגדם בהרבה מעמדים, וזה יהיה אחד המעמדים הגדולים ביותר".

בטוטנהאם לא היו מאוכזבים במיוחד, מאחר וידעו כי המשימה שעמדה לפניהם היתה כמעט בלתי אפשרית. "ידענו לפני המשחק שזה הולך להיות קשה", אמר כוכב טוטנהאם גארת' בייל. "זה מעט מאכזב, אבל היתה לנו ריצה נהדרת בליגת האלופות, והפסדנו לקבוצה הטובה יותר. הם היו המועדון הטוב יותר בשני המשחקים, ואני לא חושב שמישהו ציפה שנגיע כל כך רחוק".

הארי רדנאפ היה מאוכזב מההדחה של קבוצתו, אך כבר הסתכל קדימה, אל עבר העתיד: "אין שום טעם להגיע לפה ולא לעשות את זה שוב. אנחנו חייבים להשתפר ולחזור לכאן גם בעונה הבאה. אפשר היה לראות היום את הרמה של השחקנים שלנו, ושאנחנו רק צריכים לשפר מעט את הסגל כדי לעשות זאת שוב, קצת כמו ארסנל, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי. כך הן עושות זאת". המנג'ר התייחס עתה למאבק של טוטנהאם בליגה, על המקום השלישי: "החבר'ה ייתנו את הכל, אבל זה יהיה קשה. אנחנו חייבים לעבור את מנצ'סטר סיטי וצ'לסי, וזה לא הולך להיות פשוט, אבל זו המטרה שלנו".

רנגניק: "ננסה להגיע לגמר"

מאמן שאלקה, רלף רנגניק, חגג את ההישג ההיסטורי של קבוצתו: "היינו טובים יותר בשני המשחקים. עשינו עבודה נהדרת במילאנו בחלק ההתקפי, והיום הראינו שאנחנו מסוגלים גם להגן כקבוצה. כשמשחקים מול אלופת אירופה ונותנים לה להגיע רק לשני מצבי הבקעה במשחק שלם, ברור שעשינו עבודה טובה". על יריבתו בחצי הגמר, מנצ'סטר יונייטד, אמר המנג'ר: "אין שום ספק שאנחנו לא פייבוריטים, אבל זה לא אומר שלא נצא לשם וננסה לנצח, כדי להגיע אל הגמר".

כריסטוף מצלדר, ששיחק הערב עם מגן מיוחד על פניו, חגג את ההעפלה המדהימה של קבוצתו לחצי הגמר, ואמר לאחר הניצחון: "אני חושב שכולם ראו הערב את הפוטנציאל של הקבוצה הזו. את העבודה עשינו כבר במשחק הקודם במילאנו, אבל גם היום הוכחנו שאנחנו טובים יותר ושיחקנו כדי לנצח. 1:1 לא הספיק לנו".

כוכב המשחק, ראול, כבר מרשה לעצמו להתחיל לפנטז על הגמר: "אנחנו שמחים, עכשיו יש שני חצאי גמר מעניינים. זה היה חשוב לנצח את אינטר, ועכשיו אנחנו חולמים על הגמר לאחר הישג כה מצוין". על עצמו באופן אישי, אמר ראול: "אני תמיד מתאמן חזק ואני נותן מעצמי את המקסימום בכל יום כי אני תמיד רוצה לשחק. המשחק גורם לי להנאה. כשזה לא יקרה, אני אפסיק".

מנג'ר אינטר, לאונרדו, ששוב ראה את החבורה שלו יורדת מנוצחת, אמר לאחר ההפסד: "יש הרבה מרירות וזה קשה מאוד לעיכול. אני חושב שהקבוצה השקיעה הרבה אנרגיה בחודשים האחרונים בליגת האלופות ובליגה האיטלקית, והיה לנו קשה ברגעים המכריעים. חלמתי על קאמבק והיינו יכולים לכבוש מוקדם. היינו צריכים לעשות פעולות מוצלחות יותר, ובאמת האמנתי ששיחקנו טוב במחצית הראשונה". על ההמשך אמר לאונרדו: "עכשי ואנחנו צריכים להתרכז בליגה ובגביע האיטלקי. יש עוד הרבה מה להילחם עבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully