וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראגה או דינמו קייב

אחרי ה-1:1 במשחק הראשון, כל הלחץ מתרכז ל-90 דקות גורליות שיכריעו מי מהשתיים תעפיל לחצי גמר הליגה האירופית. כל ההמלצות לפניכם

משחקים 78-80: בראגה – דינמו קייב

מצב הקבוצות:

אחרי שהקבוצות סיימו ב-1:1 במשחק הראשון ביניהן לפני שבוע, היתרון בגומלין הוא ללא ספק של הפורטוגלים, שינסו לסגור את הסיפור ולזכות במקום בחצי גמר הליגה האירופית. בראגה החלה את דרכה בליגת האלופות כבר בסיבוב המוקדמות השלישי, אבל שלחה הביתה את סביליה ועלתה על חשבונה לשלב הבתים, אותו היא סיימה במקום השלישי. מכאן היא המשיכה לליגה האירופית ועברה את לך פוזנאן, ליברפול, וכעת היא תנסה להוסיף לרשימה את היריבה האוקראינית.

דינמו קייב הודחה בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות אחרי הפסד לאייאקס, אבל משם היא המשיכה ישירות לליגה האירופית והשיגה צמד ניצחונות על אלקמאר והביסה בדרך את באטה בוריסוב. בשלב הנוקאאוט, האוקראינים מחצו את בשיקטאש 1:8 בסיכום שני המשחקים, והפתיעו גם את מנצ'סטר סיטי, מה שהוביל אותם לשלב ארבע האחרונות.

מומנטום:

בראגה מגיעה למשחק אחרי ניצחון 1:3 על ויטוריה גימראייש, 1:1 נגד קייב, ניצחון 1:2 בחוץ על ביירה מאר, ניצחון 0:2 על אולהננסה, ניצחון 0:1 על ריו אווה, 0:0 מול ליברפול בליגה האירופית וניצחון 0:1 על ליברפול.

דינמו קייב סיימה ב-1:1 במחזור האחרון באוקראינה מול מטאלור, היא סיימה ב-1:1 נגד בראגה, הביסה 0:3 את קריבבאס, הפסידה 1:0 לדנייפרו, הפסידה 1:0 למנצ'סטר סיטי, ניצחה 0:2 את וורסקלה, וגברה 0:2 על מנצ'סטר סיטי.

ההמלצות:

78: בראגה – דינמו קייב איקס (3.05)

79: בראגה – דינמו קייב (1+) 2 (1.55)

80: אנדר/אובר שערים (2-3) 2 (3.60)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully