וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: פורטו בחצי הגמר, תפגוש את ויאריאל

אלופת פורטוגל ניצחה 2:5 את ספרטק והשלימה 3:10 בסיכום, תפגוש את ויאריאל שעברה את טוונטה. גם בראגה ובנפיקה עלו

האם יש קבוצה שמסוגלת למנוע חצי גמר איברי בליגה האירופית? את התשובות לכך נקבל היום (חמישי) כששתיים מהפורטוגליות תנסנה להשלים את העבודה בדרך להישג מדהים, אחרי שפורטו כבר עשתה את העבודה שלה. הקבוצה של אנדרה וילאש בואש הייתה הראשונה לשחק, כשהביסה 2:5 את ספרטק מוסקבה והשלימה 3:10 בסיכום המפגשים. בחצי הגמר היא תפגוש את ויאריאל, שניצחה 1:3 את טוונטה והשלימה 2:8 בסיכום המפגשים.

בנפיקה, שכל כך רוצה להגיע יחד עם פורטו לגמר, חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 מול פ.ס.וו איינדהובן ועלתה גם היא לחצי הגמר. בנפיקה תפגוש בחצי הגמר את בראגה, שסיימה ב-0:0 מול דינמו קייב, ועלתה בזכות שער החוץ שהשיגה ב-1:1 בשבוע שעבר.

ספרטק מוסקבה - פורטו 5:2 (10:3 בסיכום המפגשים)

אלופת פורטוגל הטרייה, אחת הקבוצות המרשימות באירופה השנה, חגגה במוסקבה עם הרבה סטייל את העלייה לחצי גמר הליגה האירופית. פורטו הביסה 2:5 את ספרטק מוסקבה האומללה, והשלימה ניצחון ענק של 3:10 בסיכום שני המפגשים. בשלב הבא אמורה הקבוצה של אנדרה וילאש בואש לפגוש את ויאריאל.

פורטו עלתה ליתרון בדקה ה-28 משער של הולק, לאחר שהחלוץ הברזילאי פרץ קדימה ונותר לבד עד ששיחרר בעיטה חזקה פנימה מ-16 מטר וזה 0:1 לפורטוגלים ו-1:6 בסיכום שני המפגשים. פורטו לא עצרה והצליחה לכבוש גם את השני עוד לפני הירידה למחצית, כשקרן של הולק מצאה את כריסטיאן רודריגז, שהגיע לפינה הקרובה ונגח פנימה, 0:2 לקבוצה של אנדרה וילאש בואש ו-1:7 בסיכום המפגשים.

המחצית השנייה נפתחה בסערה כשכבר בדקה ה-47 כבשה אלופת פורטוגל הטרייה שער נוסף, כשהפעם פרדי גוארין היה זה שהרשית לאחר בישול של פלקאו, 0:3 לפורטו ו-1:8 בסיכום המפגשים. ספרטק החזירה לעצמה קצת מכבודה העצמי כשבדקה ה-52 צימק ארטם דג'יובה, אך גם זה החזיק מעמד בדיוק שתי דקות עד שפלקאו נגח פנימה אחרי הגבהה של בארוטי וזה 1:4 ו-2:9 בסיכום. בדקה ה-72 הצליחה הקבוצה הרוסית לצמק אחרי שארי קיבל מסירת עומק מדג'ויבה, עבר את הלטון וגילגל פנימה את ה-4:2 וזה 3:9 בסיכום. נגמר? ממש לא. בדקה ה-90 כבש רובן מיקאל את ה-2:5 וקבע 3:10 מטורף בסיום.

טוונטה - ויאריאל 3:1 (8:2 בסיכום המפגשים)

הצוללת הצהובה הצליחה להשלים את העבודה בקלות ולהשיג את הכרטיס לחצי גמר הליגה האירופית, שם תפגוש את פורטו. ויאריאל ניצחה 1:2 את טוונטה ורשמה 2:8 בסיכום שני המפגשים. האם ויאריאל, שאיבדה כמעט סיכוי לסיים במקום השלישי לאחר שהובסה 5:0 על ידי ולנסיה ביום ראשון, תצליח למצוא את הנחמה בליגה האירופית?

האלופה ההולנדית עלתה ליתרון בדקה ה-32 אחרי מהלך קבוצתי פשוט נפלא, בסיומו בריאן רואיז העביר מסירת רוחב לאמיר באיירמי, שדחק פנימה מול שער ריק כדי לקבוע 0:1 לטוונטה ו-5:2 בסיכום שני המפגשים. הצוללת הצהובה חזרה למשחק בדקה ה-58 כשדוויט טיינדאלי הכשיל ברחבה את ווקאסו מובארק. ג'וזפה רוסי בעט את הפנדל פנימה וקבע 1:1 במשחק ו-2:6 בסיכום המפגשים. בדקה ה-83 זכו הספרדים בפנדל נוסף, כשהפעם בארט בויסה הכשיל ברחבה את הרנן פרס. הפעם, מרקוס רובן בעט את הפנדל פנימה וקבע 1:2 ו-2:7 בסיכום המפגשים. רובן הוסיף גם בישול בדקה ה-89 וקאני כבש כדי לקבוע 1:3 לוויאריאל ו-2:8 בסיכום המפגשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

פ.ס.וו איינדהובן - בנפיקה 2:2 (6:3 בסיכום המפגשים)

עוד קבוצה פורטוגלית שתהיה בחצי הגמר זו בנפיקה, שאמנם ראתה את הגב של פורטו בליגה, אבל מעוניינת לנקום בה על במה בלתי צפויה - גמר הליגה האירופית. בנפיקה חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 מול פ.ס.וו איינדהובן וניצחה 3:6 בסיכום שני המפגשים כדי לקבוע דייט פורטוגלי לוהט עם בראגה בחצי הגמר.

הקבוצה ההולנדית הצליחה לכבוש ראשונה בדקה ה-17 לאחר שג'רמיין לנס קיבל מסירת עומק ויישר למרכז, שם המתין באלאש דז'ודז'אק, שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1 ו-4:2 בסיכום המפגשים. פ.ס.וו הצליחה לעלות ל-0:2 בדקה ה-25 כשלנס פנימה לאחר כדור שחזר אליו והוא דחק פנימה.

ההולנדים מאמינים שעדיין יש סיכוי לחזור. אלא שבתוספת הזמן של המחצית הראשונה הצליחה הקבוצה הפורטוגלית לצמק ל-2:1 משער מדהים של לואיזאו, שמצא את החיבורים לאחר קרן בזכות בעיטה אקרובטית במיוחד. הפורטוגלים הצליחו לאזן בדקה ה-63. אנטוניו מרסלו הכשיל ברחבה את פאולו סילבה, ואוסקר קארדוסו בעט את הפנדל חזק פנימה כדי לקבוע 2:2 ו-3:6 לבנפיקה בסיכום המשחקים.

בראגה - דינמו קייב 0:0 (1:1, בנפיקה עולה בזכות שער חוץ)

גם במשחק היחיד שהיה פתוח לפני הגומלין יש הצליחה קבוצה פורטוגלית להמשיך הלאה. בראגה, שכבר רשמה את הישג השיא שלה באירופה, ניצחה בשישה משבעת משחקי הבית האחרונים שלה באירופה, אבל ההפסד הבודד היה לקבוצה מאוקראינה - שחטאר דונייצק. היום הצליחה בראגה להשיג בדיוק את התוצאה שחיפשה, 0:0, ועלתה לחצי הגמר עם 1:1 ובזכות שער חוץ.

בדקה ה-29 נותרה בראגה ב-10 שחקנים אחרי עבירה גסה במיוחד של רוצ'ה פאולו סזאר על אנדריי ירמולנקו. דינמו קייב הצליחה לשלוט בכל 60 הדקות הבאות, אך לא הצליחה למצוא את הרשת, ובדקה ה-88 נותרה בעצמה ב-10 שחקנים לאחר שאלאן ספג כרטיס צהוב שני על עבירה גסה והורחק.

עדכון אחרון: 21:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully