וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: רפאל נדאל טייל לשמינית גמר

השור הספרדי ניצח בקלות 2:6, 2:6 את ניימינן, ויפגוש בשלב הבא את גאסקה. פרר ניצח בקלות את לופז, ורדאסקו הודח

היום השני של טורניר מונטה קרלו (פרסים בסך 2.75 מיליון יורו), שפותח רשמית את עונת החימר בסבב הגברים, נפתח ללא הפתעות, כאשר במוקד המשחקים עמד המדורג 1 בעולם, רפאל נדאל. אם מישהו ציפה שהאכזבה מטורניר מיאמי עם ההפסד לנובאק דג'וקוביץ' בגמר תשפיע על השור הספרדי, הרי שהוא קיבל בעיקר משחק במעמד צד אחד בלבד מול ירקו ניימינן בדרכו לשמינית הגמר.

נדאל, שניצח עד היום חמש פעמים את יריבו הפיני כאשר המפגש האחרון היה ברולאן גארוס לפני שלוש שנים, לא התקשה לנצח את ניימינן, המדורג 59 בעולם, 2:6 במערכה הראשונה בזכות שתי שבירות ו-100 אחוזים בנקודות של ההגשה הראשונה. ניימינן ניסה לחזור במערכה השנייה, אבל לנדאל היו שש אפשרויות שבירה שמתוכן הוא ניצל שתיים כדי לסגור את הסיפור אחרי קצת יותר משעה עם 2:6.

המדורג שישי, פרננדו ורדסקו, הופתע על ידי בן ארצו טומי רוברדו והודח אחרי הפסד 6:4, 6:3. פרט לורדסקו, מרבית המדורגים בטורניר צלחו את הסיבוב השני והבטיחו גם הם את מקומם בשמינית הגמר. אנרי מארי (3 בטורניר) גבר על הצ'כי הוותיק ראדק סטפאנק 1:6, 4:6. דויד פרר (4) לא נאלץ להזיע יותר מדי מול פליסיאנו לופז, בן ארצו, וגבר עליו תוך 56 דקות 2:6, 0:6, כאשר בשלב הבא הוא אמור לעבוד קשה הרבה יותר מול מילוש ראוניץ', שכבר אתמול ניצח.

גם רישאר גאסקה הצרפתי עשה את זה באופן די חלק אחרי ניצחון על גיירמו גרסיה-לופז 2:6, 1:6 בדרכו לשמינית הגמר. ויקטור טרויצקי נזקק לשלוש מערכות כדי לנצח את פאביו פוניני 3:6, 6:4, 4:6. ז'יל סימון גם הוא העפיל אחרי ניצחון 3:6, 4:6 על אלברט מונטאנס, שמדורג 24 בעולם.

מארין סיליץ' ניצל פרישה מוקדמת של פרה ריבה הספרדי (80 בעולם) במצב של 2:5 כדי להשיג את המקום בשלב הבא. גאל מונפיס ניצח את דניאל ג'ימאו טראוור 5:7, 2:6, וניקולס אלמגרו עבד במשך שלוש שעות מול מקסימו גונזאלס הארגנטינאי לפני שניצח 6:7, 7:5, 6:7 בזכות 8:10 דרמטי בשובר השוויון האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully