וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סם קלנסי לא ישחק נגד מכבי אשדוד

שחקנה של הפועל ירושלים נקע את הקרסול באימון ולא ישותף הערב (19:00, 5). קטש: "מאמין שנצא מהתקופה הזו מחוזקים"

אם נראה היה נראה שהפועל ירושלים עולה על דרך המלך, ההפסדים ההאחרונים של הקבוצה הוכיחו אחרת. הערב (רביעי, 19:00, ספורט 5) תצטרך הקבוצה להסתדר ללא סם קלנסי, שנקע את קרסולו באימון אתמול. אגב, קלנסי, שביקר את הקבוצה לאחר ההפסד המביך של ירושלים למכבי תל אביב, נקלע לפני מספר ימים לתקרית קלה עם המאמן עודד קטש, כשהשחקן 'זרק' מספר מילים לא במקום במהלך האימון בזמן שקטש העיר לו על אחד המהלכים.

שני הפסדים רצופים החזירו את הלחץ בקבוצה והנהלת הקבוצה התכנסה לשיחה שבסופה דרש היו"ר דני קליין הסברים מהצוות המקצועי על היכולת במשחק מול מכבי חיפה מהתחתית שהסתיים בתבוסה משפילה. הצוות המקצועי מנגד ניסה להוריד לחץ מהשחקנים וקטש צפוי לנסות לקצר את הרוטציה שכללה 11 שחקנים במשחק בנשר. על כך גם ספג המאמן ביקורת לא מועטה מגורמים בתוך הקבוצה.

בירושלים מקווים למשחק טוב מג'וואד וויליאמס, שרשם 4.5 נקודות בממוצע למשחק בארבעת המשחקים האחרונים מאז שבריאן רנדל חזר לסגל. "עברנו שבוע לא קל לאחר ההפסד לחיפה והמטרה היא לחזור כבר מול אשדוד ליכולת שאפיינה אותנו לפני המשחקים מול הגליל וחיפה", אמר קטש לקראת המשחק. "רק ניצחון יחזיר אותנו חזרה למסלול הנכון. המשחק תלוי בעיקר בנו במיוחד כשהוא במלחה. אני מאמין שנצא מהתקופה הזו מחוזקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully