וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות של ESPN: דרק רוז MVP, תיבודו מאמן העונה

רכז הבולס הקדים בהרבה את דוויט האוורד, מאמנו קיבל הרבה כבוד גם כן. קווין לאב השחקן המשתפר, אודום השחקן השישי

ליגת ה-NBA תתחיל לחלק פרסים ותארים אישיים רשמיים בשבועות הקרובים, והערב (שלישי) החליטה רשת ESPN להכריז על בחירותיה, שמורכבות מפאנל מכובד של 32 כתבים. דרק רוז קיבל כצפוי את כמות הקולות הגבוהה ביותר לתואר ה-MVP, עם 146 שהורכבו מ-26 בחירות למקום הראשון. דוויט האוורד היה שני עם 110 נקודות (2 בחירות למקום הראשון, 16 למקום שני), לברון שלישי (95 נקודות, 2 הצבעות למקום הראשון), קובי בריאנט רביעי (62 נקודות, 4 הצבעות למקום שני) ודירק נוביצקי חמישי (21 נקודות, הצבעה אחת למקום שני).

השחקן המשתפר של השנה על פי כתבי ESPN הוא קווין לאב, שזכה ל-19 הצבעות מתוך 32. רוז זכה לקולות לא מעטים גם כאן (6), והקדים את דורל רייט (4) שהגיע שלישי. למרקוס אולדריג' (3), דארל ארתור, אריק גורדון וטייסון צ'אנדלר (1) חלקו את שאר הקולות.

ועכשיו לכמה תארים שחולקו בתמימות דעים מוחלטת. בלייק גריפין קיבל 100 אחוז מהקולות לפרס רוקי העונה, בעוד דוויט האוורד קיבל את כל הקולות מלבד שניים (שהלכו לקית' בוגנס וגרנט היל) במירוץ לשחקן ההגנה של השנה. למאר אודום קיבל 31 הצבעות בפרס השחקן השישי, גלן דייויס (2), ג'ורג' היל ות'אדיוס יאנג (1) היו היחידים שזכו להיות מוזכרים גם כן.

פרס שאולי אמור היה להיות מעד צמוד יותר הוא מאמן העונה, אותו גרף טום תיבודו הנהדר משיקגו עם 22 בחירות מרשימות למדי. ג'ורג' קארל מדנבר הסתפק במקום השני עם שישה קולות, גרג פופוביץ' הגיע למקום השלישי עם ארבעה קולות, וליונל הולינס, דאג קולינס ופיל ג'קסון זכו לקול אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully