וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופת אירופה אומרת שלום

האם אינטר מסוגלת לכבוש רביעייה בגלזנקירשן ולמחוק את חרפת ה-5:2 מול שאלקה מהמשחק הראשון? התשובה שלנו בפנים

התוצאה המפתיעה של רבע גמר האלופות עד כה הגיעה מסן סירו, שם אינטר הובסה 5:2 על ידי שאלקה. אלופת אירופה זקוקה לנס על מנת להימנע מהדחה כבר בשלב הזה. אינטר חייבת להבקיע ארבעה שערים בגלזנקירשן. האם היא מסוגלת לבצע את אחת הסנסציות המדהימות בתולדות הכדורגל? אנחנו עוזרים לכם להתכונן להימור על שלל סטטיסטיקות ונקודות שחשוב לדעת. שיהיה בהצלחה.

משחקים מספר 86-90: שאלקה - אינטר

* סטטיסטיקה כללית:

שתי קבוצות בלבד בהיסטוריה של ליגת האלופות עברו שלב למרות הפסד ביתי במשחק הראשון, אחת מהן הייתה אינטר בסיבוב הקודם. שאלקה מגיעה למשחק לאחר שלושה ניצחונות רצופים תחת המאמן החדש ראלף רנגניק. שאלקה ניצחה העונה את כל משחקי הבית שלה באלופות. ההפסד הבית האחרון של הקבוצה במסגרת הזו היה לפני שלוש שנים לברצלונה. ניצחון החוץ היחיד של אינטר העונה באלופות היה באליאנץ ארנה בשמינית הגמר.

* כמות שערים:

כאמור, אינטר חייבת לחשוב התקפה אם היא רוצה סיכוי להעפיל. במשחקי הנראזורי העונה במפעל נכבשו ארבעה שערים בממוצע למשחק. גם שאלקה, למרות שתשחק ללא ג'פרסון פרפאן המוצהב, היא קבוצה שחושבת התקפה במיוחד תחת רנגניק. הקבוצה כבשה העונה 11 שערים במשחקי הבית באלופות וספגה שניים בלבד.

* ראול - מיליטו

הארגנטינאי שכבש את שני השערים בגמר 2010 חזר לאחרונה מפציעה ואף כבש במשחק הקודם את שערו הראשון העונה במפעל. ראול כבש העונה ארבעה שערים במפעל. הספרדי, שכבש במשחק הראשון, לא כבש שער במשחק בית של שאלקה מאז ה-26 בפברואר.

* קרנות:

שאלקה השיגה העונה 50 קרנות בליגה האלופות, ממוצע של 5.56 קרנות למשחק. אינטר השיגה 10 קרנות פחות (4.44 למשחק). במפגש הראשון הושגו שמונה קרנות בחלוקה שווה - ארבע לכל קבוצה.

* ההימורים שלנו:

שאלקה - אינטר 2, היחס: 2.30
שאלקה (1+) - אינטר X, היחס: 3.30
אנדר/אובר שערים (2-3) 2, היחס: 2.30
ראול - מיליטו 2, היחס: 2.30
אנדר/אובר קרנות (10-12) X, היחס: 2.60

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully