וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער בכורה לבירם כיאל בסלטיק

הקשר כבש שער ראשון בסקוטלנד וסידר 0:1 על סיינט ג'ונסטון. כיאל: "הפנים שלנו לחצי הגמר". 90 דקות לקינן, קרדיף שנייה

בירם כיאל חגג הערב (שלישי) שער היסטורי ראשון במדי סלטיק וסידר לקבוצתו ניצחון חוץ 0:1 על סיינט ג'ונסטון. הקשר, שהפך לאחד השחקנים המשמעותיים בהרכב הקבוצה הסקוטית, רשם עוד ציון דרך בעונת בכורה נפלאה באירופה. הבויז הגדילו את יתרונם על פני ריינג'רס לחמש נקודות והם גם נהנים ממשחק עודף. לסלטיק מחכים עוד שני משחקי חוץ עד סיום העונה הסדירה, אחד מהם באייברוקס מול ריינג'רס, ואז יתקיים פלייאוף עליון בן סיבוב אחד.

סלטיק שלטה ללא עוררין במקדיירמיד פארק והגיעה לשלל מצבים מול שערו של גרהאם סמית. בדקה ה-45 הגיע הרגע הגדול של כיאל. הקשר הישראלי קיבל מסירה מהקפטן סקוט בראון, השתלט עם העקב ושלח כדור מתוכם עם החלק החיצוני של הרגל אל הפינה הרחוקה של סמית. השער הזה היה היחיד במשחק וכיאל השלים עוד 90 דקות טובות.

בסיום המשחק אמר כיאל: "אני שמח מכיוון שהקבוצה ניצחה, היה חשוב לנצח. הבקעתי שני שערים בחודש. הבקעתי לראשונה שער לטובת הנבחרת ועכשיו כבשתי פעם ראשונה כאן. חשוב שנמשיך ביום ראשון בחצי גמר הגביע. כל הפוקוס עובר כעת למשחק הזה".

ערב מצוין היה גם לדקל קינן. הבלם הישראלי שיחק 90 דקות בניצחון החוץ של קרדיף 0:2 על שפילד יונייטד במסגרת המחזור ה-41 בצ'מפיונשיפ. הבלובירדז ניצלו את ה-2:2 של נוריץ' עם ווטפורד ועלו למקום השני ממנו עולים ישירות לפרמיירליג. עד סיום העונה הסדירה נותרו עוד חמישה משחקים.

קרייג בלאמי כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-21. ג'יי עמנואל תומאס נכנס כמחליף בדקה ה-48 וסגר עניין עם שער נגיחה בדקה ה-71. קינן המשיך להיות העוגן של קרדיף במרכז ההגנה וחבריו חגגו ניצחון שלישי ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully