וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי הוד השרון השוותה את סדרת הגמר ל-1:1

שחקניו של תמיר כהן, ששיחקו רע במשחק הראשון, נתנו הצגה וגברו על מכבי תל אביב 0:3. המשחק השלישי ביום ראשון

האם הספידו את מכבי הוד השרון מוקדם מדי? אחרי ההופעה הרעה שלהם במשחק סדרת גמר הכדורעף נגד מכבי תל אביב, שהסתיימה עם השפלה (16:25, 15:25, 19:25), הפעם הדאבליסטית הציגה את אחד המשחקים החלשים שלה העונה, והפסידה 3:0, בזמן שהוד השרון להטה על המגרש באולם מוסינזון.

המערכה הראשונה הייתה בשליטת הוד השרון, שהובילה כבר 7:11 והתמלאה בביטחון לקראת המשכה. פאביו דאלה פריאה התל אביבי ספג חסימה שהעלתה את הוד השרון לנקודת מערכה והנחתה לחוץ סגרה את הסיפור בדרך ל-21:25 של הוד השרון. המערכה השנייה הייתה צמודה, ולמרות שהצהובים הובילו בחלק משלביה, הוד השרון חזרה ל-24:24, וחסימה מצוינת של מאוריציו דה קונה העלתה את המארחים ל-0:2 עם 25:27.

במערכה השלישית נראה היה שהשחקנים של זוהר בר נצר חוזרים לעניין, אבל לקראת סיום המערכה הוד השרון חזרה ל-19:19. הוד השרון לחצה על הגז ועלתה ל-20:23, טיאגו דה סילבה הצליח עוד לצמק, אבל אלי קליינשטיין עם שתי נקודות חשובות פתח את הסדרה לחלוטין בזכות 22:25 אדיר. המשחק הבא בסדרה, שמתקיימת בשיטת הטוב מחמישה משחקים, ייערך ביום ראשון הקרוב במרכז הספורט בתל אביב (20:30).

"סוף סוף הגענו לסדרת הגמר", אמר בהתלהבות מאמן הוד השרון, תמיר כהן. "זה אושר גדול, אין לי מילים. חזרנו לסדרה ואנחנו מאמינים שאפשר לקחת את האליפות. עברנו רגעים קשים אחרי המשחק האחרון שהיה לנו, ובעזרת הצוות המקצועי הרמנו את הקבוצה ולא נשברנו". בר נצר, מצידו, הסביר: "היה פה משחק וקרב, ומגיע כל הכבוד להוד השרון. כל מערכה הייתה יכולה ללכת לכל כיוון. כל פעם החזרנו אותם למשחק והובלנו בשתי המערכות האחרונות, אבל כולם מסביב מיהרו לסגור את הסדרה הזו. הכל פתוח וכל משחק יתקיים לגופו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully