וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי רדנאפ: "התאמנו על פנדלים לקראת ריאל מדריד"

מנג'ר טוטנהאם אופטימי למרות ה-4:0. מוריניו: "בארסה בחשיבות משנית כעת". שאלקה-אינטר (ד', 21:45, ספ' 5 ו-5+)

אימג'בנק GettyImages

צילום ועריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

ערב חד צדדי ומפתיע במיוחד קיבלנו בנגלת המשחקים הראשונה ברבע גמר ליגת האלופות בשבוע שעבר. שאלקה, שנחשבה כאנדרדוג הכי גדול בשלב הזה, הגיעה לסן סירו וחזרה עם 2:5 מדהים מול אלופת אירופה אינטר. ריאל מדריד דרסה 0:4 את טוטנהאם, שנאלצה להסתדר עם 10 שחקנים בלבד לאחר ההרחקה של פטר קראוץ' בשלב מוקדם. מחר (רביעי) יתקיימו משחקי הגומלין, כשטוטנהאם תנסה להדהים בוויט הארט ליין, בעוד אינטר תנסה לעשות עוד קאמבק על אדמת גרמניה. מישהו מוכן להמר עליהן?

טוטנהאם - ריאל מדריד (ד', 21:45, ספ' 5 ו-HD)

התרנגולים, שספגו בשבוע שעבר תבוסת 4:0 מביכה בסנטיאגו ברנבאו, התאוששו מעט בליגה כשניצחו 2:3 את סטוק סיטי, אך נראה שהם עומדים בפני משימה בלתי אפשרית. טוטנהאם יכולה להביט להיסטוריה ולראות שרק שלוש קבוצות הצליחו להתאושש בעבר מהפסד בהפרש של ארבעה שערים במפעל אירופי. האחרונה אגב הייתה ריאל מדריד, שהתגברה על 5:1 מול מנשנגלדבאך עם 0:4 בסיבוב השלישי של גביע אופ"א, אי שם ב-1985.

אם יש משהו שיכול לעודד במשהו את אוהדי טוטנהאם זהו המאזן של הקבוצה שלהם בוויט הארט ליין העונה. הקבוצה של הארי רדנאפ ניצחה בארבעה מחמשת משחקי הבית שלה, כשהמשחק היחיד בו לא ניצחה היה ה-0:0 מול מילאן בשמינית הגמר שהיה שווה כמו ניצחון, וכבשה 14 שערים מול שני ספיגות בלבד.

מנגד, ריאל מדריד רוצה להשלים את העבודה שלה ולהעפיל לחצי הגמר לראשונה מזה שמונה שנים. כריסטיאנו רונאלדו, שכבש בשבת את שערו ה-39 העונה, ודאי ישמח להגיע למספר עגול. נראה שאחת המטרות הכי חשובות של הבלאנקוס תהיה להימנע מכרטיסים צהובים, כשיש לה חמישה שחקנים שיחמיצו את המשחק הראשון בחצי הגמר אם יספגו כרטיס: רונאלדו, אנחל די מאריה, ריקארדו קרבאליו, סרחיו ראמוס וראול אלביול.

ז'וזה מוריניו, שיציין מחר את המשחק הרשמי מספר 500 שלו, אמר לקראת המשחק: "אנחנו כאן כדי לשחק רציני, אבל אני לא חושב שחמישה שערים יספיקו לטוטנהאם כי אנחנו הגענו כדי לכבוש. מול אתלטיק בילבאו בשבת נתנו להרבה שחקנים לנו ומחר הם יחזרו". על הקרבות הצפוים בחודש הקרוב מול ברצלונה, הוסיף מוריניו: "אנחנו מרוכזים עכשיו רק בטוטנהאם, המשחק מול ברצלונה הוא רק בחשיבות משנית כרגע. הרבה זמן שריאל מדריד לא הגיעה לחצי הגמר ואנחנו מרחק 90 דקות מלעשות את זה".

מנג'ר טוטנהאם, הארי רדנאפ, נשמע אופטימי במיוחד במסיבת העיתונאים: "התאמנו כבר על פנדלים. ראיתי בעונה שעברה את פולהאם חוזרת אחרי הפסד 3:1 במשחק הראשון ופיגור 1:0 מול יובנטוס בליגה האירופית. אין שום דבר שהוא בלתי אפשרי". קשר הקבוצה ונבחרת קרואטיה, לוקה מודריץ', הוסיף: "אנחנו חייבים להראות רוח לחימה. נגד ריאל זה הדבר היחיד שיכול לעזור לנו. אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לבצע ניסים".

הרכב משוער טוטנהאם: הורליו גומש, ודראן צ'ורלוקה, מייקל דוסון, וויליאם גאלאס, בנואה אסו אקוטו, רפאל ואן דר וארט, תום האדלסטון, לוקה מודריץ', גארת בייל, רומן פאבליוצ'נקו, ג'רמיין דפו.

הרכב משוער ריאל מדריד: איקר קסיאס, אלבארו ארבלואה, ראול אלביול, ריקארדו קרבאליו, מרסלו, צ'אבי אלונסו, סמי חדירה, קאקה, מסוט אוזיל, כריסטיאנו רונאלדו, עמנואל אדבאיור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שאלקה - אינטר (ד', 21:45, ספורט 5+)

ה"רויאל בלוז" נמצאים בתקופה פשוט נפלאה מאז הגעתו של רלף רנגניק במקום פליקס מגאת. שאלקה ניצחה 0:2 את סט. פאולי במשחק הבכורה של רנגניק לפני שבועיים, ניצחה בשבת האחרונה את וולפסבורג ומגאת 0:1, כשביניהם היה כמובן ה-2:5 הענק של אינטר בסן סירו בשבוע שעבר. הקבוצה מגלזנקירשן ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים בפלטינס ארינה ולא הפסידה באף מפעל אירופי לאחר שניצחה במשחק הראשון מבין שניים.

רנגניק ייאלץ להסתדר ללא ג'פרסון פרפאן הנפלא, שספג כרטיס צהוב במשחק הראשון. את מקומו צפוי למלא ילד הפלא, יוליאן דראקסלר בן ה-17. "נגיע למשחק כדי לנצח", אמר רנגניק במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, "אני לא רואה סיבה לשנות משהו בשיטת המשחק שלנו. אני גם לא חושב שיהיו איזה שהן הפתעות מצד אינטר". בלם הקבוצה, ג'ואל מאטיפ, הוסיף: "אינטר קבוצה איכותית מאוד, אבל גם אנחנו קבוצה טובה ומאמינים שאם נגיע לחצי הגמר הכל אפשרי".

הנראזורי הצליחו להתאושש מהתבוסה לשאלקה ובדרבי (3:0) כשניצחו 0:2 את קייבו בשבת האחרונה ומנסים לא לאבד אמונה בעצמם למרות הסיכויים הנמוכים שנותרו להם. מאמן אינטר, לאונרדו, ניסה לשמור על אופטימיות: "אפשר לנצח 0:4, לא צריך ניסים בשביל זה. אנחנו חייבים לשמור על איזון וריכוז, ולבצע כמה שפחות טעויות. המטרה הראשית שלנו היא להציג כדורגל מצוין, התוצאה כבר תגיע. השחקנים של אינטר יודעים להתמודד עם מצבים כאלה, כולם כבר עשו ועברו מהפכים גדולים. אין לנו מה להפסיד". וולטר סמואל נכלל בסגל של אינטר לראשונה מזה חמישה חודשים, לאחר שסבל מפציעה ארוכה. גם ווסלי סניידר, שסבל משפעת בימים האחרונים, נכלל בסגל.

קפטן הנראזורי, חאבייר זאנטי, הוסיף: "מהניסיון שלי אני יכול לומר שהרבה דברים יכולים לקרות ב-90 דקות. שאלקה הוכיחה את האיכות שלה במשחק הראשון. אנחנו רוצים לתת משחק מצוין, בתקווה להשיג את התוצאה שאנחנו צריכים".

הרכב משוער שאלקה: מנואל נוייר, אטסוטו אוצ'ידה, בנדיקט הובדס, ג'ואל מאטיפ, האנס סארפיי, קיריאקוס פפאדופולוס, חוסה מנואל חוראדו, אלכסנדר באומיוהאן, יוליאן דראקסלר, ראול, אדו.

הרכב משוער אינטר: ז'וליו סזאר, מייקון, לוסיו, אנדראה ראנוקיה, יוטו נגאטומו, ווסלי סניידר, אסטבאן קמביאסו, חאבייר זאנטי, דיאן סטאנקוביץ', דייגו מיליטו, סמואל אטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully