וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד: "מגיע לאברמוביץ' שצ'לסי תזכה בצ'מפיונס"

צ'לסי רוצה לחזור מפיגור מול יונייטד (21:45, ספ' 5), למפארד: "הכל בזכות הבעלים". פרדיננד: "יונייטד לא חושבת על טרבל"

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכה: יאיר דניאל

צ'לסי יודעת שהיום (שלישי) היא תגיע למשחק הכי חשוב של העונה מבחינתה. אחרי שבעונה שעברה היא זכתה בדאבל נהדר, את העונה הנוכחית היא יכולה לסיים בידיים ריקות, אלא אם כן הערב יקרה לה נס, והיא תחזור באולד טראפורד מפיגור 1:0 מול מנצ'סטר יונייטד בגומלין רבע גמר ליגת האלופות (21:45, ספורט 5).

תודה לך רומן

פרנק למפארד טוען כי העפלה לחצי הגמר תהיה גמול הולם להשקעה המאסיבית של רומן אברמוביץ' במועדון לאורך השנים. צ'לסי זכתה באליפות שנתיים אחרי שרכש את המועדון מקן בייטס ב-2003, אך למרות ההשקעה הגדולה - טרם זכה בליגת האלופות.

"כל מה שהשגתי בעשר השנים האחרונות היה אפשרי אך ורק בזכות ההשקעה הגדולה של הבעלים", אמר למפארד, "לא דמיינתי שנזכה באליפויות וגביעים ונתמודד בשלבים הגבוהים של ליגת האלופות כל כך מהר. הכל השתנה מאז שמר אברמוביץ' הגיע ב-2003. הוא עשה פה השקעה גדולה, וכולנו אסירי תודה.

"אהיה גאה מאוד לזכות בליגת האלופות בגלל הרבה סיבות, אבל ללא ספק אדע שאנחנו חייבים את זה לבעלים. הוא אף פעם לא אומר לנו 'אתם חייבים לזכות בצ'מפיונס', אבל אנחנו יודעים שזה יהיה פנטסטי מבחינתו. והוא ראוי לזה".

הבעיה של צ'לסי היא שעם כל הכבוד למוטיבציה שלה - מולה ניצבת יריבה חזקה ויציבה, שמחזיקה ביתרון מהמשחק הראשון ונהנית מיכולת מלאת ביטחון בביתה באולד טראפורד. יונייטד עדיין בתמונה בכל שלושת המפעלים, אבל ריו פרדיננד טוען שהקבוצה לא חושבת בכלל על אפשרות של טרבל.

"הטרבל הוא לא מוטיבציה מבחינתנו", אמר פרדיננד, "המוטיבציה שלנו היא לנצח בכל משחק. אם זה אומר שנזכה בטרבל, בדאבל או בתואר אחד, זה לא משנה. המטרה היא שהקבוצה תזכה בתואר בכל שנה. אם אתה זוכה באחד, אתה רוצה עוד אחד, ואז עוד אחד".

המאמן אלכס פרגוסון סבור שחזרתו של אנטוניו ולנסיה היא תוספת כוח משמעותית לקבוצה. "הוא שחקן נהדר, יש לו הבנה מצוינת של המשחק, יש לו מוח טקטי", אומר פרגוסון, "יש לו הכל, יציבות, כוח ומהירות. כשהוא היה על סף החזרה, אירגנו לו משחקי אימון סגורים כדי לאפשר לו לזכות בחזרה בקצב. גם לנאני הייתה עונה מצוינת, והעובדה ששניהם כשירים זו בשורה נהדרת עבורנו בשלב הזה של העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully