וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד במו"מ עם ג'ייסי קארול לעונה הבאה

הגארד האמריקאי של גראן קנאריה, מלך הסלים של הליגה עד כה, עשוי להחליף את קליי טאקר. מולין: "עוד לא למדנו את מכבי"

ימים נהדרים עוברים על קבוצת הכדורסל של ריאל מדריד. לפני שבוע הבלאנקוס עלו לפיינל פור של היורוליג בפעם הראשונה אחרי 15 שנה ובתחילת השבוע הם רשמו ניצחון ראשון על ברצלונה מזה 1,079 ימים ונצמדו אליה בפסגת הליגה הספרדית. כעת, כחודש לפני הפיינל פור, נדמה שבבלאנקוס מתחילים לחשוב גם על העונה הקרובה.

על פי 'מארקה', הקבוצה הלבנה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם הגארד האמריקאי ג'ייסי קארול (28, 1.88 מ'), שסיים את חוזהו בגראן קנאריה. מדובר במלך הסלים בליגה עד כה, שבשבעת המשחקים האחרונים העמיד ממוצעים של 26.5 נקודות, ובעונה כולה קולע 19.7 נקודות לערב באחוזים די מדהימים: 50% ל-2, 44.8% ל-3, ו-90.4% מהקו. על פי אותו דיווח גם מלאגה, קאחה לבוראל, ולנסיה וברצלונה מביעות עניין בגארד האמריקאי המצוין, שצפוי להכפיל את שכרו הנוכחי (כ-400 אלף יורו בעונה) ולהחליף את קליי טאקר אם אכן יעדיף את ריאל מדריד.

ובחזרה לריאל הנוכחית. לפני מספר שבועות מצבם של הבלאנקוס נראה אחרת לגמרי, כשהמאמן אטורה מסינה עזב בטריקת דלת, אבל בן ארצו ועזור במשך שנים, עמנואלה מולין, עושה את העבודה עד עכשיו על הצד הטוב ביותר.

בראיון לתקשורת האיטלקית, אמר מולין: "זו עדיין הקבוצה של אטורה מסינה. הוא השאיר כאן מורשת נהדרת. הוא היה מעורב ב-100 אחוז בנעשה בקבוצה ועכשיו אני מנסה לעשות דבר דומה. דיברתי איתו אחרי העלייה לפיינל פור והוא בירך אותי ואת הקבוצה".

המאמן האיטלקי שעבד כעוזרו של מסינה מהימים בבנטון טרוויזו, דרך צסק"א מוסקבה ועד בירת ספרד, התייחס בקצרה גם לפיינל פור ב-6 במאי: "אני עדיין צריך ללמוד את מכבי תל אביב. היא קבוצה שונה מאיתנו, 'האירופאיות' ויש לה גישה אמריקאית. אני שמח להיות בפיינל פור ולהוליך קבוצה צעירה שרוצה להוכיח את עצמה".

הגארד הוותיק של ריאל, פאבלו פריג'יוני, התייחס פעם נוספת לעזיבה של מסינה: "חבל לי שהוא עזב כי אחרי שנה וחצי של לא מעט קשיים, זה נראה לי קצת לא הוגן שניסע לפיינל פור בברצלונה בלעדיו. ללה מולין המשיך את העבודה שלו ולא שינה את המערכת והשיטה. אנחנו ממשיכים באותה דרך ואני בטוח שגם עם מסינה היינו משיגים את אותן תוצאות".

עדכון ראשון: 12:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully