וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ניסה לפגוע בבני משפחתו של ליאונל מסי?

צרור יריות שנורה מאופנוען החריד את בית משפחת מסי, המרוחק כ-300 ק"מ מהבירה. למשטרה מספר כיווני חקירה

רויטרס

עריכת וידאו: יאיר דניאל
צילום: רויטרס

רגעי אימה רבים עברו אמש (שני) על משפחת מסי. בעוד כוכב הקבוצה מתכונן לקראת מפגש רבע גמר ליגת האלופות של ברצלונה מול שחטאר דונייצק באוקראינה, נורו אתמול בערב יריות לכיוון ביתו של אחיו של מסי, מתיאס, בארגנטינה. על פי המשטרה הארגנטינאית, הותקף ביתו של האח, הממוקם כ-300 קילומטרים מבואנס איירס בלפחות 6 יריות, כנראה מאקדח 9 מ"מ. על פי דיווחים היריות הגיעו מאופנוע שעבר במקום. לא ידוע האם אימו של ליאונל, סליה, שהתה גם היא בבית באותו זמן. במזל, איש לא נפגע בתקיפה.

עורך הדין של משפחת מסי ריקרדו ג'וזפוני הודיע כי ניסה ליצור קשר עם מתיאס מסי, אך האחרון לא ענה לטלפונים. משטרת ארגנטינה כעת בוחנת מספר כיווני חקירה, אך עדיין לא ברורה זהות היורה, או הסיבה לירי, והאם היא קשורה בכוכב הכדורגל הארגנטינאי או לא.

מעבר למשחקה של בארסה באוקראינה, מתכוננת הקבוצה הקטלאנית וכוכבה הארגנטינאי לסדרת מפגשים מרתקת מול ריאל מדריד. הראשון שבהם ביום שבת הקרוב, במסגרת המחזור ה-32 בליגה (16 באפריל), השני ביום רביעי שלאחר מכן (20 בחודש) במסגרת גמר הגביע הספרדי במשחק שייערך במסטאייה שבוולנסיה. כמו כן, במידה ששתי הקבוצות לא תמעדנה במשחקי הגומלין ברבע גמר הצ'מפיונס הן תתעמתנה גם בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully