וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב לביא: "אם לא נגיע לאירופה, זה לא ייחשב אכזבה"

הדס גרינברג

12.4.2011 / 6:55

עם זאת, קפטן קרית שמונה סבור שבהחלט אפשרי להגיע למקום שלישי. רן בן שמעון מעדיף לא להתעסק בעונה הבאה

נמרוד סונדרס

בעירוני קרית שמונה רצו מאוד לחולל הפתעה קטנה ולנצח את המוליכה מכבי חיפה במגרשה במסגרת המחזור ה-29 בליגת העל כדי לעלות למקום השלישי על חשבונה של מכבי תל אביב. הקבוצה של רן בן שמעון אכן הייתה קרובה לעשות זאת, לאחר שהובילה 1:2, אולם ההפסד 3:2 גרם לה להעביר את המלחמה על המקום שמוביל לאירופה בעונה הבאה למחזור הנעילה של הליגה הסדירה.

בקבוצה היו מאוכזבים מכך שלא הצליחו לשמור על היתרון בקרית אליעזר אך הודו בסיום כי לא הגיע להם לנצח. הקפטן יניב לביא התייחס למשחק, ואמר: "מכבי חיפה הציגה יכולת גבוהה מאוד ואנחנו מאוכזבים. נכון שכבשנו שני שערים, היינו ביתרון ורצינו לנצח אבל עשינו טעויות שעלו לנו במשחק".

באשר לעובדה כי בשבת הקרובה תארח הקבוצה את בית"ר ירושלים, אמר לביא: "זה משחק סופר חשוב, אנחנו מאמינים שאפשר לנצח ולהשיג את המקום השלישי, נקווה שהפעם ניקח את שלוש הנקודות".

לביא התייחס אף לעונה הפנטסטית שעושה הקבוצה: "הוכחנו שיש לנו קבוצה חזקה עם דרך וניצחונות על הקבוצות הגדולות. המטרה שלנו היא כרטיס לאירופה, ולדעתי מגיע לנו להיות באירופה העונה הבאה. אבל גם אם לא נשיג את היעד, זו עדיין לא תיחשב עונה מאכזבת".

סוכניו של עמאשה רוצים להוציאו לאירופה

וויאם עמאשה, שכבש את השער הראשון והיה מעורב בשני, קצר מחמאות מהיכולת שהציג. החלוץ ששב לא מזמן מפציעה ארוכה, נמצא בכור מצוין ובאמתחתו כבר 11 שערים. סוכניו של עמאשה עושים מאמצים להוציאו בקיץ לקבוצה באירופה, כשקלטות שלו כבר נשלחו לסוכנים באיטליה, גרמניה, בלגיה והליגה השנייה באנגליה. יש לציין כי עמאשה אמנם מסיים את חוזהו בתום העונה, אבל לקבוצה הצפונית זכות להאריך את חוזהו בעונה נוספת במסגרת ההסכם בין בצדדים.

בסיום אמש אמר השחקן: "חזרנו מפיגור והובלנו. היינו צריכים לשמור עוד קצת, אבל מכבי חיפה זאת קבוצה טובה והגיע להם לנצח. אני מתמקד רק במטרות של קרית שמונה שזה לעלות לאירופה".

כמו עמאשה, מי שממשיך את העונה הטובה שלו הוא הקשר אדריאן רוצ'ט, שהציג יכולת מצוינת בסיבוב הראשון ומאז עזיבתו של אלרואי כהן ממשיך לקחת את המושכות בחלק הקדמי. בקבוצה אף מרוצים מאוד מהקשר היהודי-ארגנטינאי בריאן חרסיסיץ' שהגיע בקיץ מהפועל חיפה והפך לבאנקר של בן שמעון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

רן בן שמעון: "שיחקנו קצת כמו מטומטמים"

המאמן, ששמו עלה כמועמד למכבי חיפה בעונה הבאה, הגיב על כך: "אני אעשה עוול לקבוצה שלי אם אתייחס לעונה הבאה. זה רק יחליש אותנו. יש לי הסכם ג'נטלמני עם איזי שירצקי שאני ממשיך, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה בסוף העונה".

על המשחק אמר בן שמעון: "עד ה-1:2 שיחקנו כמו קבוצה חכמה שמבינה את המשחק. למחצית השנייה יצאנו יוצא מן הכלל, אבל מהרגע שהובלנו איבדנו את החשיבה והסדר. לפעמים זה קורה כי שחקנים מתלהבים ורוצים לצאת קדימה ולהבקיע, אבל שיחקנו קצת כמו מטומטמים.

"החבר'ה עושים עבודה מדהימה השנה. שבוע אחרי שבוע לגלות את היכולת שאנחנו מגלים. העונה עוד ארוכה מאוד, יש לנו משחקים שאנחנו צריכים להחזיר ויש את גביע המדינה. אפשר להפוך את העונה לחלומית ואסור להתעסק בדברים אחרים. מאבק האליפות? אסור להספיד את הפועל שיכולה לנצח בכל משחק, אבל מכבי חיפה מועמדת ראויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully