וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו או לעולם לא

אחרי ההפסד 1:0 במשחק הראשון, צ'לסי מגיעה לאולד טראפורד במטרה להציל את העונה מול מנצ'סטר יונייטד. כנסו לראות איזה אזור מיוחד הכנו לכם לקראת המשחק

עוד לא הספקנו להתאושש משני הערבים המדהימים שקיבלנו ברבע גמר ליגת האלופות וזה הזמן לגומלין. המוקד הוא כמובן באולד טראפורד שם צ'לסי תנסה למחוק את ההפסד הביתי 1:0 ולהדיח את מנצ'סטר יונייטד מהמפעל. הווינר מציע שלל הימורים על המשחק ואנחנו מתכוננים לחגיגה בהתאם עם אזור שייתן לכם תשובות לכל השאלות. לכם נותר רק להיכנס לאתר הווינר ולשלוח טופס. שיהיה בהצלחה.

משחקים מספר 38-45: מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי

* סטטיסטיקה כללית:

השדים האדומים חולמים על שחזור הטרבל מ-1999 ומכירים את הסטטיסטיקה שמעידה כי הקבוצה מעולם לא הודחה מליגת האלופות אחרי ניצחון במשחק החוץ. הפסד הבית האחרון של השדים באלופות היה בנובמבר 2009, 1:0 לבשיקטאש במשחק חסר חשיבות. ההפסד הזה הוא היחיד הבית במפעל בשש השנים האחרונות. צ'לסי הפסידה העונה 1:0 במארסיי וניצחה את יתר המשחקים.

* ראש בראש:

צ'לסי ניצחה בביקור האחרון שלה באולד טראפורד, 1:2 בעונה שעברה בדרך לזכייה באליפות. לפני כן, ארבעת הביקורים הקודמים שלה בתאטרון החלומות הסתיימו בתיקו ושלושה הפסדים.

* מחצית ראשונה:

בחמשת משחקיה האחרונים (מאז ה-1:3 בבלקפול) צ'לסי לא ירדה להפסקה ביתרון. מלבד המשחק הביתי מול בולטון (0:1), יונייטד הובילה בהפסקה בכל משחק ביתי בשנת 2011.

* כמות שערים:

מנצ'סטר יונייטד ספגה העונה שני שערים בלבד בליגת האלופות. השדים לא מרבים לדרוס העונה והפעם האחרונה שהם כבשו למעלה משני שערים בבית הייתה ב-1:3 על אסטון וילה בראשון בפברואר. מנגד, מלבד ההפסד במארסיי צ'לסי כבשה לפחות פעם אחת בכל משחק חוץ באלופות בשנתיים האחרונות.

* רוני - דרוגבה

דרוגבה כבש ב-1:1 עם סטוק בליגה בשבוע שעבר וזה היה השער היחיד שלו מאז ה-24 בינואר. על הכושר של רוני מיותר להוסיף מילים והוא כבש שבעה שערים בשמונת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. רוני כבש העונה שני שערים באלופות בעוד דרוגבה כבש רק אחד.

* קרנות:

שתי הקבוצות השיגו העונה 50 קרנות כל אחד באלופות שזה 5.56 קרנות בממוצע למשחק. במשחק הראשון בסטמפורד ברידג' היו בסך הכל שמונה קרנות - 3:5 ליונייטד.

* ההימורים שלנו:

מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי 1, היחס: 2.05
מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי (1+) X, היחס: 3.30
מחצית ראשונה X, היחס: 1.80
אנדר/אובר שערים (2-3) 1, היחס: 1.80
רוני - דרוגבה X, היחס: 1.70
אנדר/אובר קרנות (10-12) 1, היחס: 2.05
יותר קרנות 1, היחס: 1.65
חילוף ראשון 2, היחס: 1.65

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully