וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אס"א תל אביב בדרך לגמר-יד

אחרי תיקו במשחק הראשון, אס"א גברה על הפועל ראשל"צ 26:29 בחצי גמר הפלייאוף, צפו בתקציר. מכבי ראשל"צ בגמר

ברני ארדוב

אס"א תל אביב עלתה הערב (שני) ליתרון 0:1 על הפועל ראשון לציון בסדרת חצי גמר הפלייאוף בכדוריד. התל אביבים ניצחו 26:29 במשחק שאותו הם אירחו באולם האוניברסיטה, ולאור העובדה שהמשחק הראשון הסתיים בתיקו הם מובילים בסדרה. המשחק השלישי והמכריע יתקיים ביום שישי הקרוב בראשון לציון, כאשר האדומים מעיר היין יצטרכו לנצח בהפרש של יותר משלושה שערים כדי לעלות לסדרת הגמר.

אס"א פתחה את המשחק גרוע והבקיעה את השער הראשון שלה אחרי יותר מחמש דקות, אבל בסופו של דבר היא הצליחה להשוות מהר כאשר המהפך במשחק הגיע בדקה ה-25 בזכות מתפרצת מוצלחת של תום מטלון. לקראת סיום המחצית הראשונה הצליח ליעד אשכנזי להעלות את היתרון של המארחים לשני שערים וקבע את תוצאת המחצית, 10:12. הפועל ראשון לציון השוותה בתחילת המחצית השניה, אבל המקומיים חזרו מהר ליתרון שאיתו הם ירדו להפסקה, ואחרי 9 דקות של משחק מריו סאריץ' העלה אותם ליתרון שיא, 14:17. בדקות הבאות היתרון צמח אפילו לארבעה שערים, אלא שהאדומים חזרו לעצמם במאני טיים, ובמיוחד אמיר לנגליב ודימה דורונצ'וק שהצליחו לצמק ל-25:24, כשנותרו 4:30 דק' לסיום. אס"א, שבשלבים מוקדמים יותר התגברה על חיסרון מספרי בעקבות הרחקה לשתי דקות של סאריץ', שמרה על קור רוח גם הפעם ודן נתן קבע 24:26 בזריקה נהדרת מרחוק. אותו נתן היה אחראי גם על אקורד הסיום והאלי הופ שלו יחד עם ג'ו מתתיה קבע בשניה האחרונה את תוצאת הסיום של המשחק, 26:29 לאס"א תל אביב.

אלופת המדינה מכבי ראשון לציון הבטיחה הערב את מקומה בסדרת גמר הפלייאוף אחרי שגברה בחוץ על בני הרצליה 22:27 וניצחה בסדרה 0:2. כעת ימתינו הצהובים למשחק ביום שישי שיקבע אם הקרב על התואר יהיה הדרבי של עיר היין או מאבק נגד אס"א תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully