וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן הורחק משלושה משחקים, רובן משניים

חלוץ מילאן נענש לאחר שקילל את הקוון במשחק עם פיורנטינה. קשר באיירן הושעה בעקבות ההתפרצות על השופט בדרבי

זלאטן איברהימוביץ' הורחק משלושה משחקי ליגה בעקבות הכרטיס האדום שספג בדקות הסיום בניצחון מילאן 1:2 על פיורנטינה. על פי הודעת מנהלת הליגה, החלוץ השבדי העיר "הערה מעליבה" לקוון ולכן הורחק. וועדת המשמעת התעלמה מעדות השחקן, שטען כי קילל את עצמו.

המשמעות היא שזלאטן, שכבש העונה 14 שערי ליגה ובישל 11, יחמיץ שלושה מששת המשחקים האחרונים של העונה מול סמפדוריה, ברשיה ובולוניה. מילאן הודיעה כי תערער על העונש, אבל לאור העובדה שמדובר בהשעייה שנייה ברציפות מקטינה את הסיכויים שהערעור יתקבל.

כזכור, איברהימוביץ' רק סיים לרצות עונש הרחקה משני משחקים שהגיע בעקבות פגיעה מכוונת בשחקן בארי, מרקו רוסי. מילאן דווקא הסתדרה היטב בלי השבדי והשיגה ניצחון בלתי נשכח 0:3 בדרבי על אינטר. מילאן מובילה את הטבלה ביתרון שלוש נקודות על פני נאפולי וחמש על פני אינטר.

עונש כבד גם לאריאן רובן

עונש לא קל ספג גם קשר באיירן מינכן אריאן רובן, שהורחק אחרי שריקת הסיום של הדרבי בנירנברג (1:1) לאחר שהעליב את השופט. ההולנדי הורחק משני משחקים ויחמיץ את משחק הצמרת מול באייר לברקוזן ביום ראשון. בנוסף, ספג רובן קנס כספי בסך 15 אלף יורו. "אני מאוד לא מרוצה, אבל נמצא פתרון", אמר המאמן החדש אנדראס יונקר.

באיירן נאבקת על המקום השלישי המוביל למוקדמות ליגת האלופות ויונקר התייחס לעניין ואמר: "השחקנים רוצים לשחק באלופות בעונה הבאה. אנחנו חייבים להיות במקום השלישי בתום העונה. אני לא צריך ללמד את השחקנים שום דבר בחמישה משחקים ואני לא צריך פילוסופיה. כל מה שאני צריך זה את המקום במוקדמות ליגת האלופות. אם נעבוד יחד, נשיג את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully