וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיליארדר קרונקי רכש את ארסנל: "נצעיד אותה להצלחה"

איש העסקים האמריקאי השתלט על המועדון, ארסן ונגר תומך: "הוא מבין את המורשת של המועדון". ג'ורג' גרהאם נגד הצרפתי

האם ארסנל עומדת בפני עידן חדש? סטן קרונקי, מיליארדר אמריקאי, רכש את הבעלות על הקבוצה תמורת 300 מיליון יורו, ומבטיח להחזיר את הקבוצה לימיה הגדולים. איש העסקים האמריקאי אף הבטיח לרכוש את שאר אחוזי הבעלות, במהלך שמעריך את שווי המועדון ב-731 מיליון יורו.

קרונקי רכש לראשונה מניות של ארסנל ב-2001, והחזיק 9.9 אחוזים מהמניות של המועדון. עתה הוא השתלט על 62.89 אחוז מהמניות. "אנחנו נרגשים להגביר את מעורבותנו ואת השקעתנו בארסנל", הודיע קרונקי, "ארסנל זה מועדון נפלא, עם מסורת ארוכה והיסטוריה מפוארת, ועם מנג'ר מצוין כמו ארסן ונגר. אנחנו מתכוונים להסתמך על המורשת העשירה של המועדון, ולהצעיד אותו להצלחה חדשה. אני שמח שפיטר היל ווד הסכים לתמוך בנו ולהמשיך כיו"ר".

גם ארסן ונגר נשמע שבע רצון מהמהלך. "דיברתי עם סטן קרונקי מספר פעמים בשנים האחרונות, ואני מאמין שטובת המועדון עומדת לנגד עיניו", אומר המאמן הצרפתי, "הוא מבין את המורשת של המועדון ואת הרצון שלנו להצליח".

לעומת התמיכה של קרונקי במאמן ונגר, יש לצרפתי לא מעט מתנגדים. ג'ורג' גרהאם, למשל, אחד מאגדות המועדון, אמר ש"לדעתי קל מאוד לשחק נגד ארסנל. אם יש לך קבוצה ממשומעת ואתה מעמיד אותה נכון, סיכוי גדול מאוד שתנצח אותה.

"לפעמים נדמה שאם השחקנים של ארסנל מעבירים עשר מסירות ברציפות בלי שהיריבה תיגע בכדור, הם חוגגים, אבל ארסנל חייבת ללמוד להרוג משחקים ולהיות חדים בחלק ההתקפי. הייתי רוצה לדעת על מה הם עובדים כל השבוע, כי הם חייבים לתרגל את הסיומת ליד השער, ולעבוד על זה כל יום. אולי הם משחקים יותר טוב מהקבוצות שאני אימנתי, אבל אני הוצאתי את המיטב מהשחקנים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully