וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליעה: גיא סטריק פספס בנקודה את הקריטריון האולימפי

הקלע, שכבר לקח חלק ארבע פעמים במשחקים האולימפיים, סיים במקום העשירי בתחרות גביע העולם בדרום קוריאה

המשלחת האולימפית הישראלית כמעט שהבטיחה לילה (שני) נציג ישראלי נוסף בלונדון 2012, אך פספסה ברגע האחרון. אחרי שסרגיי ריכטר עשה זאת בשבת, גיא סטריק מהפועל אפרא מעברות היה רחוק נקודה אחת מקביעת הקריטריון האולימפי.

סטריק סיים לפנות בוקר במקום העשירי בירי 60 כדור קליבר זעיר במצב שכיבה בתחרות גביע העולם הנערכת בצאנג'וואן שבדרום קוריאה. סטריק השיג 592 נקודות מתוך 600 אפשריות, כשחסרה לו נקודה כדי להעפיל לגמר. חניכו של סטריק, סרגיי ריכטר ממכבי רעננה, אשר לפני יומיים קבע את המינימום האולימפי ברובה אוויר, סיים הפעם במקום ה-15 עם 590 נקודות.

ליאור מדלל, אף הוא ממכבי רעננה, הסתפק ב-588 נקודות שדירגו אותו במקום ה-24. במקצה השתתפו 60 קלעים, כשאת המקום הראשון משיג סרגיי מרטינוב מבלארוס שקבע 598 נקודות ועוד 102.4 נקודות בגמר.

סטריק, שכבר לקח חלק ארבע פעמים במשחקים האולימפיים, ימשיך לנסות בעוד תחרויות במהלך השנה להשיג את כרטיס ההשתתפות למשחקים שיערכו בלונדון 2012.

במקביל לתחרות הגברים נערכה גם תחרות המיון בשלושה מצבים לנשים. אלה שטרנברג מהפועל אפרא מעברות סיימה את המקצה שלה במקום החמישי עם 573 נקודות ( 195 נקודות שכיבה, 184 נקודות עמידה-194 נקודות כריעה) ועלתה למקצה הדרוג שייערך מחר. טל חן לעומתה השיגה רק את המקום ה-30 במקצה שלה עם 553 נקודות (191 נקודות שכיבה, 182 נקודות עמידה ו-180 נקודות כריעה). חן לא עלתה לשלב הבא אליו העפילו 60 המתחרות בעלות התוצאה הטובה ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully