וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "אנחנו משחקים הגנה נוראית"

הלייקרס הפסידו בפעם החמישית ברציפות, 120:106 לת'אנדר, וקובי יודע מה הפתרון: "בכמה אימונים טובים אפשר לתקן הכל"

לוס אנג'לס לייקרס חזרה מפגרת האולסטאר לוהטת. היא ניצחה ב-17 מ-18 המשחקים הבאים שלה, נראתה בלתי ניתנת לעצירה וסומנה כפייבוריטית הברורה לתואר אליפות שני ברציפות. מאז הזמן עבר וכעת, שני משחקים לתום העונה הסדירה, הקבוצה מעיר המלאכים כלל לא בטוחה אפילו במקום השני אחרי שהלילה (בין ראשון לשני) היא רשמה הפסד חמישי ברציפות, הפעם 120:106 בבית לאוקלהומה סיטי.

"המדד להצלחה הוא מה שהשגת לאחרונה", אמר פיל ג'קסון, שהתייחס גם לכך שהת'אנדר רצו ל-2:16 ברבע האחרון, בו הם ניצחו 16:32: "אני מופתע. היינו קצת שאננים. אמרתי לשחקנים באימון אתמול שאני לא חושב שנצליח לשנות את הכיוון במשחק אחד".

"אנחנו פשוט משחקים בצורה נוראית בהגנה כרגע", אמר קובי בריאנט, "השגיאות שאנחנו עושים הן ברות תיקון ובכמה אימונים טובים אפשר לתקן הכל". אגב, הלייקרס לא הפסידו חמישה משחקים ברציפות מאז עונת 2006/7, לפני שפאו גאסול הצטרף לקבוצה.

ללייקרס יש כעת מאזן 25:55 והיא מדורגת במקום השני רק תודות למאזן הפנימי שלה עם דאלאס, לה מאזן זהה. "אני חושב שאולי התחלנו להסתכל קדימה ולמעלה, במקום שהראש שלנו יישאר בהווה", ניסה דרק פישר להסביר, "ההפסד הזה הוא קשה בגלל ששיחקנו טוב. זה בא לנו בזמן לא טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully