וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "אני לא יכול אפילו לרטון לעצמי מבלי לקבל אדום?"

איברהימוביץ' שוב הורחק בניצחון מילאן וטוען: "קיללתי את עצמי, לא את הקוון. מצטער". נשיא נאפולי: "העיר שלנו ממשיכה לחלום"

שישה מחזורים נותרו לסיום העונה באיטליה, ואמש (ראשון) מילאן עשתה צעד חשוב נוסף לקראת זכייה בסקודטו. הרוסונרי גברו 1:2 על פיורנטינה ושמרו על פער שלוש נקודות בפסגה על פני נאפולי שבמקום השני וחמש נקודות על פני אינטר שבמקום השלישי.

למילאן מצפים משחקים לא פשוטים עד תום העונה, כשתיאלץ לשחק מול רומא, ברשיה ואודינזה בחוץ. אתמול גם הורחק זלאטן איברהימוביץ', לאחר שקילל את השופטים, והגביר את הלחץ סביבו וסביב קבוצתו. "איבדתי כדור וכעסתי על עצמי, לא על הקוון", הסביר זלאטן, "דיברתי לעצמי, לא לאף אחד אחר".

זלאטן עשוי להחמיץ עכשיו שניים או שלושה משחקים, דווקא ברגעי ההכרעה של העונה. "לחבריי לקבוצה יש את כל הסיבות הנכונות לכעוס עליי", אומר החלוץ, "הרגעים שבהם פיורנטינה לחצו עליי, היו ממש זמן לא טוב לקבל כרטיס אדום. אני מצטער, אבל כנראה שבימים אלה אני לא יכול אפילו לרטון לעצמי מבלי לקבל אדום".

* פיפו אינזאגו, שעומד בפני פרישה, יודע מי אמור להיות היורש שלו. "הייתי רוצה שמריו באלוטלי יצטרף אלינו", אומר החלוץ הוותיק, "הוא ימצא בקבוצה שלנו הרבה גורמים חיוביים שמהם יוכל ללמוד. הייתי גם רוצה שקאקה יחזור. לגבח פאטו, קשה להבין איזה לחץ מופעל עליו. אני בגילו שיחקתי בליגות חובבים, בעוד שהוא כבר ארבע שנים במילאן".

* נאפולי שבמקום השני לא מפסיקה לחלום. "העיר הזאת חייבת להיוולד מחדש", אומר אורליו דה לורנטיס, "העיר הזאת חייבת להמשיך חלום. לא הגעתי לנאפולי רק כדי להגיע קרוב, אלא כדי להגשים את החלומות. יש לנו אוהדים שמוכנים לזכייה בתואר. העובדה ש-15 אלף אוהדים שלנו נסעו עד בולוניה מוכיחה את זה".

* דיווחים באיטליה: אינטר ממשיכה בשיחותיה עם קרלוס טבז, בניסון להעביר לשורותיה את הארגנטינאי תמורת 45 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully