וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה הביסה 0:5 את ויאריאל

העטלפים חגגו עם צמדים של סולדאדו וחואן מאטה וביססו עצמם במקום השלישי. אתלטיקו מדריד ניצחה 0:3 את סוסיאדד

אחרי שאתמול (שבת) פתחו ברצלונה וריאל מדריד את המחזור ה-31 בספרד עם ניצחונות, עמד הקרב על המקום השלישי בין ולנסיה לויאריאל במוקד משחקי היום. אלא שלא קרב ולא כלום. ולנסיה דרסה 0:5 את ויאריאל והגדילה את הפער ממנה לשש נקודות. אתלטיקו מדריד המשיכה להתקדם במעלה הטבלה וטיפסה למקום השישי עם 0:3 חלק על ריאל סוסיאדד.

המשחקים המוקדמים של הערב הציגו כמה מפגשי תחתית לוהטים, וניפקו שלושה שערים בלבד. ספורטינג חיחון רשמה ניצחון שלישי ברציפות עם 0:1 על אוסאסונה שהרחיק אותה מאיזור הסכנה. מלאגה ולה קורוניה נפרדו ב-0:0, גם סנטאנדר ולבאנטה חילקו את הנקודות עם 1:1, וכך גם הרקולס ואספניול שסיימו ב-0:0.

ולנסיה - ויאריאל 0:5

העטלפים עשו היום צעד משמעותי במיוחד בדרך להבטחת המקום השלישי וזכייה בכרטיס לליגת האלופות. ולנסיה הביסה 0:5 מדהים את ויאריאל ופתחה פער של שש נקודות ממנה, אך יותר מהכל הוכיחה שהיא הקבוצה השלישית בטיבה בלה ליגה. קצת קשה להאמין שהצוללת הצהובה הביסה רק לפני שלושה ימים 1:5 את טוונטה ברבע גמר הליגה האירופית.

העטלפים עלו ל-0:1 בדקה ה-14 כשמיגל הכניס מסירת עומק לרוברטו סולדאדו, שלא התבלבל מול דייגו לופז ובעט מצוין לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1 לוולנסיה. הקבוצה של אונאי אמרי מצאה את השני בדקה ה-56 כשחואן מאטה סיים דאבל פס עם אבר באנגה בבעיטה מצוינת לפינה הרחוקה וקבע 0:2. ולנסיה הצליחה לכבוש את השלישי בדקה ה-62 כשפאבלו הרננדז פרץ באגף ימין והשאיר את באנגה לבד והאחרון דחק מקרוב פנימה את ה-0:3.

העטלפים המשיכו לחגוג ובדקה ה-73 כבשו את הרביעי מעוד מהלך קבוצתי ענק. סולדאדו הכניס כדור עומק להרננדז, שיישר לחואן מאטה שדחק מול שער ריק את השני שלו וה-0:4. שתי דקות בלבד חלפו ו-ולנסיה כבשה את החמישי, כשמחמט טופאל ניצל טעות בהגנת האורחת ומסר לסולדאדו, שהקפיץ פנימה 0:5 מדהים.

אתלטיקו מדריד - ריאל סוסיאדד 0:3

הקולצ'ונרוס השלימו שלישייה שנייה בתוך שבוע, ולמרות שהכרטיס לליגת האלופות כבר נראה אבוד, הם לא יוותרו לפחות על המקום החמישי. פליפה לואיס נתן למקומיים את היתרון כבר בדקה ה-12, ומריו סוארז הכפיל רגע לפני הירידה להפסקה. בדקה ה-78 התכבד סרחיו אגוארו לסיים מתפרצת נאה עם השלישי שחתם את הניצחון עבור אתלטי ושלח את האורחים להפסדם החמישי ברציפות.

ספורטינג חיחון - אוסאסונה 0:1

הקבוצה הקטנה מאסטוריה המשיכה בתנופה מהסנסציה בברנבאו עם ניצחון ביתי חשוב שהקפיץ אותה עד המקום ה-11, והיא כבר מרוחקת שמונה נקודות מבטיחות מהקו האדום, בדרך לעונה נוספת בלה ליגה. דויד בראל כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-66 אחרי בישול של דייגו קסטרו.

מלאגה - לה קורוניה 0:0

גם הגליסיאנים היו יכולים לברוח לפער של שמונה נקודות מהמקום המוביל לליגה השנייה, אבל הם נאלצו להסתפק בנקודה בודדת במלאגה, שנמצאת מתחת לקו האדום רק בגלל יחס שערים נחות מזה של סראגוסה והרקולס. בשבוע הבא שחקניו של מנואל פלגריני כבר יהיו חייבים לנצח את מאיורקה כדי לברוח מאיזור הסכנה.

הרקולס - אספניול 0:0

הקטלאנים רשמו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון והמשיכו להתרחק מהצמרת, בעוד שהרקולס שחזרה לנצח בשבוע שעבר לא הייתה רחוקה מלהשיג שלוש נקודות מלאות אבל הסתפקה באחת בלבד, שהותירו אותה מתחת לקו האדום.

סנטאנדר - לבאנטה 1:1
לסנטאנדר: נאנו (עצמי, 32). ללבאנטה: רפא ג'ורדה 90.

עדכון ראשון: 21:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully