וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: אליצור רמלה זכתה באליפות

אחרי שזכתה ביורוקאפ ובגביע המדינה, השלימה הקבוצה של ענבר זכייה גם באליפות עם 58:76 על אשדוד ו-0:3 חלק בסדרת הגמר

תרשמו, תשננו ותזכרו את התאריך: 10 באפריל, 2011. אליצור רמלה זכתה הערב (ראשון) באליפות ישראל אחרי ניצחון 58:76 על מכבי אשדוד ו-0:3 בסדרה מול הקבוצה של עדני דגן, והשלימה את אחת העונות הגדולות של קבוצת נשים ישראלית אי פעם. אחרי שזכתה בגביע המדינה וביורוקאפ האירופי, הצליחה רמלה להשלים טרבל היסטורי עם אליפות שמינית בהיסטוריה שלה וראשונה מאז עונת 2007/8, אז זכתה בשתיים ברציפות.

מה שאמור לעודד את האלפים שבאו לעודד את רמלה זו העובדה שנראה שנוצרה כאן שושלת. אם קברניטי המועדון, בראשותו של יואל לביא יידעו לשמור על החומר הקיים בקבוצה נראה שיהיה קשה מאוד לעצור את אליצור רמלה בעונות הקרובות. הקבוצה של עדן ענבר נראתה במהלך כל העונה בכמה דרגות מעל כל הליגה וזה בלט במיוחד בפלייאוף, אותו סיימה במאזן 0:6.

ישראליות כמו שי דורון, לייני סלווין, ריבי גרינבוים, אורנית שוורץ, שירן צעירי, לנה מוסטפינה וזרות כמו שארדיי יוסטון, קיה ווהן וטנישה רייט פשוט גדולות בכמה מספרים על כל הליגה הישראלית. בטח בכושרן הנוכחי. נראה שעד שרמת השרון לא תצליח להתעורר, רמלה תשלוט כאן בכדורסל הנשים ללא עוררין.

מהלך המשחק

הקבוצה של עדן ענבר פתחה בריצת 0:6 שנקטעה רק עם פוסט-אפ מוצלח של קטיה לויצקי, אך שתי קליעות עונשין של טנישה רייטה, שתי נקודות של שארדיי יוסטון ושתיים של שי דורון קבעו 2:12. רמלה המשיכה לדרוס כשדורון הנפלאה מפציצה מכל טווח ומוליכה אותה ל-14:32 ענק עד סוף הרבע. בפתיחת הרבע השני הצליחה רמלה לעלות ל-16:42 עם שלשות של ריבי גרינבוים ודורון הבלתי נלאית ונקודות נוספות של יוסטון. אלא שאז התחילה ההתעוררות של האורחת, שבעזרת תמרה ג'יימס, רנה מונטגומרי, ושלשה של לירן בוכריס עם הבאזר, הורידה אותה למחצית בפיגור 48:30.

הרבע השלישי נפתח עם שלשה נוספת, הרביעית שלה הערב, ועם נקודות נוספות של סלווין ורייט, שהעמידו את רמלה ביתרון 30:55. הקבוצה הביתית המשיכה לשעוט קדימה בלי שום בעיות וירדה בתום הרבע עם יתרון 39:63, כשריח השמפניות כבר באוויר. הרבע האחרון התחיל עם ריצת 0:9 של הקבוצה האורחת, שצימקה ל-63:48, אלא שאז הגיעו ווהן, רייט, ווילינגהאם ויוסטון וקבעו 54:76 דקה ו-20 שניות לסיום המשחק וסגרו מעשית את הסיפור. אשדוד עוד צימקה, אבל בסיום זה 58:76 לרמלה האלופה.

סטטיסטיקה

קלעו לאליצור רמלה: שי דורון 18 נקודות (5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים), שארדיי יוסטון 18 (16 ריבאונדים), טנישה רייט 15 (6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים), קייה ווהן 12 (5 ריבאונדים), לייני סלווין 7, ריבי גרינבוים 3, ליקו ווילינגהאם 3. אורנית שוורץ ושירן צעירי שותפו, אך לא קלעו.

קלעו למכבי אשדוד: רנה מונטגומרי 25 נקודות, אמברוסיה אנדרסון 12, קטיה לויצקי 7, תמרה ג'יימס 7, לירן בוכריס 3, אשלי רובינסון 3, דנה יהלומי 1.

שי דורון שחקנית אליצור רמלה. קובי אליהו
בקצב הזה, נראה את התמונה הזו שוב גם בעונה הבאה. דורון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully