וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לברקוזן ניצחה 1:2 את סט. פאולי

הקבוצה של היינקס חזרה מפיגור בזכות קיסלינג ובנדר וצימקה את הפער מדורטמונד לחמש. מנשנגלדבאך הביסה 1:5 את קלן

האם מאבק האליפות בגרמניה פתוח? אחרי שבורוסיה דורטמונד, שהוליכה את הטבלה לאורך כל שלבי העונה ושברה כמעט כל שיא אפשרי, הצליחה באייר לברקוזן לצמק את הפער היום (ראשון) לחמש נקודות מהפסגה לאחר 1:2 על סט. פאולי

לוקאס פודולסקי אמר ביום שישי האחרון שקלן לא תרחם על מנשנגלדבאך ב"ריינישה דרבי", ובמידת הצורך תגרום ליריבתה להסתבך עוד יותר בתחתית ואפילו לרדת ליגה. במנשנגלדבאך שמעו, הפנימו וענו היום (ראשון) בגדול. הקבוצה של לוסיאן פאברה, שעדיין נמצאת במקום האחרון עם 26 נקודות בלבד, דרסה 1:5 את קלן במסגרת המחזור ה-29 והחזירה את עצמה למאבק ההישרדות, כשהיא עם ארבע נקודות מתחת לקו האדום.

לברקוזן - סט. פאולי 1:2

באייר לברקוזן ניצלה עד תום את התיקו של דורטמונד אתמול. אמנם הקבוצה של יופ היינקס לא הרשימה במיוחד מול סט. פאולי בביי ארינה, אך הצליחה לעשות את העבודה שלה על הצד הטוב ביותר, לחזור מפיגור ל-1:2 ולצמק את הפער מהמוליכה לחמש נקודות בלבד. האם אחרי כל הכתרים שהוכתרו לקבוצה של יורגן קלופ והעובדה שהיא כבר הוליכה ב-13 נקודות מהמקום השני, דווקא לברקוזן תהיה זו שתזכה באליפות?

דווקא הקבוצה של הולגר סטניסלבסקי הצליחה לכבוש את השער הראשון, כשבדקה ה-58 הצליח צ'רלס טאקי המצוין לבעוט פנימה אחרי מסירת רוחב של פלוריאן ברונס. לברקוזן לא קפאה על השמרים והצליחה להשיג את השוויון כבר בדקה ה-66. אראן דרדיוק קיבל מסירת עומק מצוינת והעביר רוחב לסטפן קיסלינג, שהמשיך מהאוויר פנימה. בדקה ה-77 הצליחה הקבוצה של היינקס למצוא גם את השני כשלארס בנדר בעט פנימה אחרי מסירת עומק של סידני סם וקבע 1:2 וקרב אליפות ישיר מול אחיו סוון.

מנשנגלדבאך - קלן 1:5

הדרבי הטעון והחם הזה עם שער של חואן ארנגו בדקה ה-29, שהעלה את מנשנגלדבאך ל-0:1 והקפיץ את כל אוהדי הקבוצה והכניס אותה לטירוף. הכל התחיל בקרן של מרקו רויס, נגיחה של מייק האנקה ובעיטה מקרוב של ארנגו. החגיגה של הקבוצה הביתית נמשכה בדקה ה-34 לאחר שרויס קיבל מסירת עומק נפלאה מהאנקה, חדר לרחבה ושיחרר בעיטה טובה לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:2.

הרגע היפה ביותר במשחק הגיע בדקה ה-39 כשרויס הבלתי נלאה קיבל מסירה, שוב מהאנקה, ובעט טיל מ-25 מטר שנעצר בחיבורי הקורות של מיכאל רנסינג האומלל. ההתעללות נרגעה קצת בדקה ה-50 כשמיליבויה נובאקוביץ', שכבש בשבוע שעבר את שער הניצחון לקלן מול נירנברג בדקה ה-92, צימק ל-3:1. אך מנשנגלדבאך ממש לא עצרה. בדקה ה-65 זה כבר 1:4, כשפיליפ דאמס בועט פנדל מדויק לאחר נגיעת יד ברחבה של כריסטיאן אייכנר. שתי דקות בלבד חלפו והווארד נורדבלט כבש את ה-1:5 לאחר בישול של רויס. השפלה ענקית.

עדכון ראשון: 18:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully