וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מתערער מעמדו של יצחק שום באלקי לרנקה

אחרי ההפסד 3:1 לפאפוס, בקפריסין מעריכים כי ייתכנו התפתחויות באשר למעמדו. ההנהלה תתכנס לישיבת חירום

מעמדו של יצחק שום כמאמן אלקי לרנקה הקפריסאית מעורער מאוד והערב (ראשון) עשויות להיות התפתחויות בנושא, כך מדווחים כלי תקשורת באי השכן. בהנהלת המועדון לא מרוצים כבר תקופה ארוכה מיכולת הקבוצה. בשבת, הפסידה אלקי במגרשה 3:1 לפאפוס במחזור השני של הפלייאוף התחתון והיא רחוקה שלוש נקודות בלבד מהמקום ממנו יורדים לליגה השנייה.

נשיא אלקי ניקוס ליליס אמר כי יקיים פגישה עם שום וישוחח איתו על מצב הקבוצה. גם הנהלת המועדון צפויה להתכנס לשיחה על המצב. על פי מספר דיווחים, מרבית תומכיו של הישראלי בהנהלה איבדו את האמון בו לאחר התוצאות הרעות האחרונות. על פי ההערכות, כבר הערב צפויות התפתחויות לגבי מעמדו של שום בקבוצה.

באלקי שוקלים לפטר את שום מתפקידו או לחלופין לבצע זעזוע על ידי שחרור שחקנים בכירים. בקפריסין דווח כי אם שום יעזוב, עשויים לעזוב גם שחקנים אותם הביא לקבוצה בעצמו, שבראשם דריו פרננדז, אקס בית"ר ירושלים, שחתום בקבוצה לשנתיים נוספות.

שום בן ה-62 הגיע לאלקי בחודש אוקטובר ואחרי פתיחה לא טובה, הצליח לחלץ את הקבוצה מהמקום האחרון ואף הוביל אותה לרבע גמר הגביע. למרות זאת, בשבועות האחרונים שלפני תום העונה הסדירה שוב הגיעה נפילה ביכולת ואלקי הידרדרה אל הפלייאוף התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully