וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליין ווזניאקי זכתה בטורניר צ'רלסטון

הדנית ניצחה 2:6, 3:6 את וסנינה והשלימה זכייה בתואר שלישי העונה. ויקטוריה אזרנקה זכתה במארבייה ועלתה למקום החמישי

קרוליין ווזניאקי נמצאת בשנה הטובה ביותר בקריירה שלה. הדנית, שביססה את עצמה לאחרונה במקום הראשון לאחר הזכייה בטורניר אינדיאן וולס היוקרתי, הצליחה להתאושש מצוין מההדחה המוקדמת ממיאמי עם זכייה בטורניר החימר הירוק בצ'רלסטון. ווזניאקי ניצחה הערב (ראשון) 2:6, 3:6 את אלנה וסנינה הרוסיה והשלימה זכייה בתואר שלישי העונה אחרי שהניפה את הגביע כבר בדובאי ואינדיאן וולס והפסידה בגמר דוחא לוורה זבונרבה.

ווזניאקי נראתה מצוין מההתחלה והצליחה להשיג שתי שבירות כבר במערכה הראשונה בדרך ל-2:6, תוך שהיא מדייקת ב-74 אחוזים של הגשה ראשונה וחובות שלושה אייסים. הדנית המשיכה לשלוט במשחק גם במערכה השנייה והשיגה שבירה אחת שהספיקה לה כדי לנצח גם במערכה השנייה, הפעם 3:6. במשחק כולו הצליחה ווזניאקי להשיג שישה אייסים (מספר גבוה במיוחד עבורה) ולהגיש ב-73 אחוזי דיוק את הסרב הראשון.

אזרנקה זכתה במארבייה

ויקטוריה אזרנקה נמצאת בכושר פשוט נפלא. הטניסאית הבלארוסית בת ה-21, שנחשבה מאז ומתמיד להבטחה ענקית, מתחילה לפרוע שטרות לאחרונה ובגדול. שבוע אחרי שזכתה בטורניר מיאמי היוקרתי אחרי ניצחון ענק על מריה שראפובה, הצליחה היום (ראשון) אזרנקה לזכות בטורניר נוסף, הפעם על החימר במארבייה (סך פרסים: 220 אלף דולר).

אזרנקה, המדורגת במקום השישי בעולם, הצליחה לנצח 3:6, 2:6 את אירינה קמליה בגו הרומניה אחרי שעה ו-22 דקות. בעקבות הניצחון, תעלה אזרנקה למקום החמישי בעולם ותהפוך לבלארוסית השנייה שמגיעה למיקום המכובד הזה אחרי נטשה זברבה.

אזרנקה, לה זהו תואר שביעי בקריירה, דייקה ב-53 אחוז בלבד מההגשות הראשונות, לעומת 68 אחוזים של יריבתה, אך חיפתה על כך עם לא פחות משבע שבירות, לעומת שלוש פעמים בלבד בהן היא נשברה. אגב, בגו בת ה-20 מדורגת במקום ה-138 בעולם וצפויה לעלות לטופ 100 בעקבות ההצלחה שלה בטורניר.

עדכון ראשון: 17:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully