וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל ניצחה 1:3 את בלקפול

שערים של דיאבי, אבואה ו-ואן פרסי סידרו לתותחנים ניצחון ליגה ראשון אחרי שלושה משחקים, וצימוק הפער בפסגה לשבע נק'

מנצ'סטר יונייטד לא מפסיקה לנצח, נראית טוב ונמצאת עדיין במירוץ לשלושה תארים העונה. מצד שני, ארסנל לא מרימה ידיים. התותחנים, שסיימו בתיקו בכל אחד משלושת משחקיה האחרונים, הצליחו לנצח 1:3 את בלקפול בבלומפילד רואד ולצמק את הפער מהמוליכה לשבע נקודות, שיוכלו לרדת גם לארבע בשל העובדה שלארסנל יש גם משחק חסר. אסטון וילה שיפרה את מצבה בתחתית עם 0:1 חשוב על ניוקאסל.

בלקפול - ארסנל 3:1

אם לא הספיקו לתותחנים ההדחה מליגת האלופות, שלוש תוצאות התיקו הרצופות ומכת הפציעות המוכרת והבלתי נגמרת, לפני המשחק היום הם חטפו סטירה נוספת כשהשוער מנואל אלמוניה נפצע בחימום. מי שקיבל את אפודת השוער הוא לא אחר מאשר יינס להאמן הגרמני בן ה-41, שחזר לקבוצה לאחרונה לאחר שכבר פרש מכדורגל בתום העונה שעברה. למרבה ההפתעה הגרמני דווקא היה לא רע ועזר לתותחנים לנצח 1:3 ולצמק את הפער מיונייטד לשבע נקודות "בלבד".

ארסנל עלתה ליתרון בדקה ה-18 כשאבו דיאבי התחיל את המהלך, העביר לססק פברגאס, שהמשיך במסירה ארוכה לרובין ואן פרסי. ההולנדי העביר מסירת רוחב בחזרה לדיאבי, שהמשיך מקרוב פנימה את ה-0:1. חמש דקות בלבד לקחו לארסנל כדי למצוא את השני כשהפעם היה זה עמנואל אבואה, שעשה דאבל פס עם ג'ק ווילשר ובעט מקרוב פנימה את ה-0:2. שער ליגה ראשון למגן מחוף השנהב מאז 19 בספטמבר 2009. בלקפול הצליחה עוד לצמק ל-1:2 משער של גארי טיילור פלטשר בדקה ה-62 והגיעה לעוד מספר הזדמנויות כדי לאזן, אך רובין ואן פרסי גמר את המשחק עם שער בדקה ה-76 ובסיום זה 1:3 לתותחנים.

אסטון וילה - ניוקאסל 0:1

שלושה משחקים ללא ניצחון שלחו את הקבוצה של ז'ראר הוייה למרחק של שתי נקודות מהקו האדום, אבל הניצחון הביתי היקר על האורחים מהצפון הרחיק אותה פעם נוספת מאיזור הסכנה, שבוע לפני עוד קרב תחתית קריטי מול ווסטהאם באפטון פארק. ג'יימס קולינס נגח את השער היחיד במשחק בדקה ה-24 אחרי הרמה של אשלי יאנג בכדור חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully