וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: שלושה משחקים, שער אחד

בפעם החמישית ברציפות, מכבי הרצליה ובני לוד נפרדו ב-0:0. אין שערים בין נס ציונה לעראבה. נצרת עילית - שמשון 1:0

המחזור ה-29 בליגה הלאומית הגיע לסיומו עם שלושה משחקים שהניבו מאזן עלוב של שער אחד, אבל סגרו פתרו כמעט את כל תמונת הפלייאוף. מכבי הרצליה הרביעית נעצרה עם 0:0 שגרתי מול בני לוד, שאיבדה סיכוי לפלייאוף העליון. גם נס ציונה המצויה במשבר חולמת על הפלייאוף העליון, אבל היא שוב פישלה בבית עם 0:0 חלש מול אחווה עראבה האחרונה, ותצטרף ניצחון על הפועל הרצליה במחזור הבא, בקרב ישיר על המקום השישי. התוצאה הזו, אגב, הבטיחה להפועל רעננה מקום בפלייאוף העליון. השער היחיד הגיע מהמשחק של הפועל נצרת עילית ובית"ר שמשון תל אביב, שם ניצחה האחרונה 0:1. והבטיחה את הכרטיס לפלייאוף האמצעי.

מכבי הרצליה - בני לוד 0:0

הקבוצה של משה סיני, שניצחה שלושה מארבעת משחקיה האחרונים, רצתה להשתוות להפועל ראשון לציון השלישית ולצמצם פערים מהמוליכות לפני הקיזוז בשבוע הבא, אבל נעצרה מול ההגנה הקשוחה של בני לוד, שהאריכה את רצף המשחקים שלה ללא ספיגה לשבעה. אגב, זהו משחק ליגה חמישי ברציפות (!) בין השתיים שמסתיים ב-0:0. לוד חייבת לנצח כדי להשאיר לעצמה סיכוי להגיע בכל זאת לפלייאוף העליון. מכבי הרצליה עם 50 נקודות, הבטיחה לפחות את המקום הרביעי. בני לוד השמינית (42 נקודות) איבדה סיכוי לפלייאוף העליון והיא תשחק בפלייאוף האמצעי

סקציה נס ציונה - אחווה עראבה 0:0

שישה משחקים ללא ניצחון, בתוכם ארבעה הפסדים כואבים ושער זכות בודד, דירדרו את סקציה נס ציונה למקום השביעי והפחיתו משמעותית את סיכוייה להגיע לפלייאוף העליון. לכתומים הייתה הזדמנות פז לצמק את הפער לפני המשחק המכריע על המקום השישי מול הפועל הרצליה, אך הם בעטו בדלי וסיימו ב-0:0 עם נועלת הטבלה אחווה עראבה. רק ניצחון במחזור הבא יכניס את נס ציונה ברגע האחרון לפלייאוף העליון.

הפועל נצרת עילית - בית"ר שמשון תל אביב 1:0

האורחת קיבלה את שרצתה, נקודות שהבטיחה לה מעשית את המקום בפלייאוף האמצעי. שרון גורמזנו היה זה שהבטיח את הניצחון עמוק בדקה ה-90. נצרת עילית נעצרה אחרי שלושה ניצחונות ביתיים רצופים ופספסה הזדמנות לברוח מעט מג'ת והכח לפני הקיזוז. לקבוצה הצפונית צפויים עוד מאבקים אימתניים נגד הירידה במסגרת הפלייאוף התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully